Portada Plástiques Concursu d’idees pal diseñu de la marca “Xixón Ciudá Europea del Deporte 2016”

Concursu d’idees pal diseñu de la marca “Xixón Ciudá Europea del Deporte 2016”

by redacción asturnews

El Patronatu Deportivu Municipal covoca un concursu d’idees pal diseñu de la marca “Xixón Ciudá Europea del Deporte 2016  con un plazu de presentación  de trabayos remata’l 26 d’esti mes.

BASES DEL CONCURSU D’IDEES POR PROCEDIMIENTU ABIERTU Y CON INTERVENCIÓN DE XURÁU, CONSISTENTE NA REALIZACIÓN DE PROPUESTES DE DISEÑU DE LA MARCA “XIXÓN CIUDÁ EUROPEA DEL DEPORTE 2016”

1.- ENTIDÁ CONVOCANTE

1.1 La entidá convocante del presente concursu ye’l PATRONATU DEPORTIVU MUNICIPAL DEL CONCEYU DE XIXÓN.

1.2 Tola correspondencia referida a esti concursu va caltener col PATRONATU DEPORTIVU MUNICIPAL DEL CONCEYU DE XIXÓN.

1.3 La documentación completa del concursu va atopase na páxina Web del Conceyu de Xixón dende’l momentu del so llanzamientu y va poder ser consultáu llibremente por cualesquier comenenciudu.

2.- OXETU

L’oxetu del concursu consiste na realización de propuestes de diseñu de la marca “Xixón Ciudá Europea del Deporte 2016” pal encargu del Manual d’aplicación y adaptaciones de la mesma a dellos soportes.

La marca “Xixón Ciudá Europea del Deporte 2016” tendrá de responder a una nueva imaxe moderna y dinámica que s’afaiga y que sepa conxugar de forma clara y coherente trés conceutos: Xixón , Deporte y Europa, siempres teniendo un conceutu ampliu del deporte.

El Patronatu Deportivu Municipal de Xixón convoca un concursu de diseñu con motivu del galardón concedíu a la ciudá de Xixón por ACES Europe, al que namá van poder presentase diseñadores profesionales.

A finales del mes d’agostu, una delegación de ACES Europe tuvo visitando la ciudá de Xixón pa evaluar la so candidatura a Ciudá Europea del Deporte, coincidiendo col entamu del CSIO 2015 y del primer partíu de lliga del Real Sporting nel so regresu a primer división.

Los galardones de Capital, Ciudá, Comunidá y Villa Europea del Deporte son apurríos añalmente dende 2001 por ACES Europe, entidá privada ensin ánimu d’arriquecimientu con see en Bruxeles y con llazos col Parlamentu Européu.

Del 23 al 25 d’agostu seis miembros del comité evaluador tuvieron visitando les principales infraestructures deportives municipales y entidaes más representatives de la ciudá.

Jesús Martínez Salvador, Conceyal de Deportes, defendió’l proyectu deportivu de la ciudá qu’apuesta pol deporte como pilastra fundamental nel desenvolvimientu integral de les persones y na formación de los valores. Un proyectu que presentaba como argumentos básicos la universalización de la práctica deportiva y l’actividá física siendo’l Deporte un impulsor del progresu de la nuesa sociedá.

Un proyectu deportivu de Ciudá presentáu pol Conceyu de Xixón al traviés del so Patronatu Deportivu Municipal respondíu por por 340 entidaes deportives. Onde’l deporte ye un elementu d’integración social y educativu amás de promover valores, tales como’l respetu, la tolerancia, la deportiva y l’integración, un derechu fundamental de la ciudadanía.

El vienres, 11 de setiembre recibióse comunicación oficial de ACES Europe, onde s’otorga a Xixón el galardón de Ciudá Europea del Deporte.

El premiu va recoyer na gala que se va celebrar el próximu 18 de noviembre nel Parlamentu Européu de Bruxeles.

Cola concesión d’esti galardón, dende’l Patronatu Deportivu Municipal y en collaboración coles entidaes deportives, educatives y sociales de la ciudá proponemos crear un espíritu de collaboración en redol a un proyectu común ya ilusionante que mientres 365 díes poner en marcha 365 propuestes deportives col fin de promover vezos saludables mientres el 2016, ensin batura a duldes un retu pa una ciudá que vive intensamente’l deporte y que suma un nuevu galardón y/o reconocencia a la so política deportiva.

3.- REGIMEN XURÍDICU

El presente concursu va desenvolver nuna fase y con intervención de Xuráu, conforme a les normes especiales establecíes nos artículos 184 a 188 del Testu Refundíu de la Llei de Contratos del Sector Públicu (TRLCSP, Real Decretu Lexislativu 3/2011, de 14 de noviembre). va rexir poles presentes Bases, pol citáu Testu Refundíu de la Llei de Contratos del Sector Públicu, quedando sometida a dicha disposición llegal, según al Real Decreto 817/2009 de 8 de mayu (modificáu por RD 300/2011), pol que se desenvuelve parcialmente la LCSP y el Reglamentu Xeneral de Contratos de les Alministraciones Públiques, en tou lo que nun s’oponga al TRLCSP. Supletoriamente van aplicase les restantes normes de derechu alministrativu, y nel so defectu, les normes de derechu priváu.

4.- PUBLICIDÁ

4.1 La convocatoria del concursu va realizar por aciu anunciu publicáu na páxina web del Patronatu Deportivu Municipal del Conceyu de Xixón.

4.2 Coles mesmes publicárase nel tablón d’anuncios del Patronatu Deportivu Municipal.

4.5 Van Corresponder al Patronatu, les siguientes funciones:
• Control del cumplimientu del calendariu.
• Recepción y rexistru de los escritos, documentos y trabayos de los participantes.
• Comprobación en tou momentu del cumplimientu del anonimatu.
• Cualesquier otru cometíu operativu y presea empuesta a la meyor organización y desenvolvimientu del concursu.

5.- CONCURSANTES

5.1 Van Poder allegar al presente concursu, toos el diseñadores gráficos, que tengan plena capacidá d’obrar y que nun s’atopen incursos en nenguna causa d’incompatibilidá o prohibición pa contratar.

5.2 Quien axunten les condiciones riquíes van poder participar individualmente, coles mesmes contémplase tamién la participación, nes mesmes condiciones, de persones xurídiques que los sos fines sociales correspuendan col oxetu del concursu, siempres y cuando el director d’equipu o l’encargáu de dirixir los trabayos sía un diseñador gráficu.

5.4 Cada participante namá va poder formar parte d’un únicu equipu, bien sía como titular o como collaborador y namá va poder presentar una propuesta. L’incumplimientu d’esti puntu va dar llugar a la descalificación de toles propuestes en que participe.

5.5 Nun van poder tomar parte nel Concursu los que s’atopen en situación d’incompatibilidá llegal o profesional respectu al oxetu del Concursu.

6. FASES Y PLAZOS

6.1 El concursu va desenvolver nuna única fase na cual va escoyese la propuesta ganadora del concursu.

6.2 La fecha llende pa la presentación de propuestes va ser el xueves 26 de noviembre de 2015 dempués de la publicación d’estes Bases na Páxina Web del Patronatu Deportivu Municipal del Conceyu de Xixón.

6.3 Nun ye precisa inscripción previa, nin s’establez cuota económica dalguna pa poder participar nel Concursu.

7. DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR

La documentación tendrá d’apurrise en dos sobres cerraos so lema.

Sobre númberu 1. Identificación y documentación alministrativa (zarráu ya identificáu nel esterior por aciu el seudónimu escoyíu pol concursante):

a) Solicitú de participación, según modelu Amiesto A.

b) Fotocopia simple autorizada administrativamente del Documentu Nacional d’Identidá del licitador cuando se trate de profesionales, o de la persona que roble la instancia, cuando s’actúe en representación.

c) Cuando’l concursante sía una persona xurídica, fotocopia simple autorizada de la escritura de constitución o cambéu, estatutos o acta fundacional nel que se constaten les normes poles que se regula la so actividá, inscritos nel so casu, nel correspondiente Rexistru oficial.

d) Declaración responsable según modelu Amiesto B, de nun topase incurso nes prohibiciones ya incompatibilidaes pa contratar cola Alministración a les que se refier el art. 60 y concordantes del TRLCSP, y topase al corriente de les sos obligaciones tributaries y cola Seguridá Social o mutualidá alternativa.

Sobre númberu 2. Documentación técnica

Nes presentes Bases establécense les característiques oxetu del concursu y especifícase el conteníu de la documentación técnica:

– Propuesta de marca en formatu A4 sobre soporte ríxidu en cartón pluma de 3 mm de grosez.

– Memoria xustificativa de la propuesta presentada (máximu una cara DIN A4 Fonte: Times New Roman Tamañu: 12)

– Dos exemplos d’aplicación: carta y tarxetes de visita.

8. ANONIMATU

8.1 Los trabayos van presentase baxu seudónimu llibremente escoyíu polos participantes, que tendrá de figurar en tolos documentos, de tal manera qu’estos sían esaminaos pol Xuráu baxu anonimatu (artículu 188.6 TRLCSP).

8.2 Nel esterior del sobre nº 1 d’identificación va indicase, si, nel casu de nun resultar premiáu, el concursante prefier permanecer nel anonimatu tantu na esposición pública de los trabayos presentaos como na so posible publicación en papel o web. Esti sobre nº 1 va abrir n’últimu llugar una vegada valoraes les propuestes del sobre nº 2.

8.3 La información recibida va ser xestionada y preparada pal so exame por persones totalmente ayenes al Xuráu, que van curiar que nun se ruempa l’anonimatu de les propuestes en relación a la so unviada.

9- PRESENTACIÓN DE PROPOSICIONES

9.1 La documentación va presentar nes siguientes dependencies municipales:

REXISTRU DEL PATRONATU DEPORTIVU MUNICIPAL del Conceyu de Xixón allugáu nel Centru Municipal “El Cotu”, Plaza de la Republica, s/n, n’horariu d’atención al públicu:

– De llunes a vienres, de 9:00 a 14:00 hores, nel Rexistru del Patronatu Deportivu Municipal del Conceyu de Xixón allugáu en: Centru Municipal “El Cotu”, Plaza de la Republica s/n, CP 33204 de Xixón (Asturies-España).
9.2 Les propuestes van poder ser presentaes hasta’l xueves 26 de noviembre de 2015, antes de les 14:00 hores, quedando claro que los mesmos han de presentase personalmente, por mensaxería o por cualesquier otru mediu que garantice la so entrada na Secretaría del Concursu antes de la fecha y hora llende, ya indicando nel esterior de los sobres el seudónimu, y en nengún casu’l nome o datos que torguen salvaguardar l’anonimatu. La proposición va ser válida si esiste constancia de la recepción, dientro del plazu de presentación señaláu nel anunciu ya identifíquese fidedignamente el seudónimu de la propuesta.

10. XURÁU

El Xuráu va tar constituyíu por persones físiques independientes de los participantes nel Concursu, teniendo de manifestar que nun allega nenguna incompatibilidá conocida qu’afecte a la so independencia, como requisitu pa formar parte del Xuráu. Na so composición y funciones, va reparase lo establecío nel artículu 188 del TRLCSP).

Va Tar formáu por:

Presidente: Sr. PRESIDENTE DEL PATRONATU DEPORTIVU MUNICIPAL o persona en quien delegue
Vocal: UN representante del deporte xixonés.
Vocal: UN periodista deportivu Vocal:
DOS diseñadores gráficos o con una cualificación equivalente.

Secretariu: Va Ser un trabayador del Patronatu Deportivu Municipal, que va actuar con voz pero ensin votu.

La composición nominal del Xuráu va faese saber a los concursantes al traviés de la páxina web del Patronatu.
va precisase la presencia de la metá más unu de los miembros del Xuráu en toles sesiones d’evaluación, siendo imprescindible qu’un terciu de los mesmos sían diseñadores gráficos o con una cualificación equivalente.

Les decisiones del Xuráu van ser inapellables, siendo ésti l’únicu órganu competente pa la interpretación de les presentes Bases

11.- APERTURA DE PROPOSICIONES

11.1 Con posterioridá a la efectiva recepción de toles propuestes, toes la documentación técnica recibida (sobre nº 2) va quedar disponible pal so analís per parte de los miembros del xuráu.

11.2 Van Ser funciones del Xuráu:

– Analís de la documentación y l’almisión definitiva de los trabayos recibíos.
– La vixilancia y el cumplimientu del anonimatu rigorosu col que se va deber esaminar la documentación.
– La propuesta razonada d’esclusión d’aquellos trabayos ensin almitir, que se va recoyer n’acta, y va poder debese a:

– Entrega fora de plazu o ensin afaese a lo establecío nestes bases;
– Insuficiencia de documentación pa la fayadiza valoración de les propuestes.
– Quebrantamiento del anonimatu, bien por desvelar l’autoría per cualesquier mediu, bien por presentar elementos gráficos identificativos de la identidá del autor de la propuesta.
– Cualquier intentu de presión a los miembros del xuráu.

La propuesta de resolvimientu definitivu: el fallu que resuelva’l concursu tendrá de ser razonáu al respective de les propuestes receptores de los premios.

El secretariu del Xuráu va llevantar l’acta de toles actuaciones efectuaes siendo les deliberaciones puramente confidenciales pa tolos miembros del Xuráu.

11.3 Una vegada realizada la valoración de les propuestes técniques del sobre nº 2, va abrise’l sobre nº 1 de la documentación alministrativa. En tantu nun se dar en l’apertura de los sobres d’identificación, los componentes del Xuráu van guardar secretu de les deliberaciones, y van abstenese de revelar fora de les sos sesiones les informaciones a les que tuvieren accesu nel exerciciu de les sos funciones dientro del Xuráu.

11.4 Fallu del Xuráu:
Iguada l’acta correspondiente, va faese públicu la resultancia del fallu del Xuráu respectu al GANADOR y los DOS ACCÉSITS, que va contener el dictame razonáu que lu enconte, pudiendo cada miembru del Xuráu faer constar por separáu les razones del so votu. El fallu del Xuráu va ser publicáu na Páxina Web Municipal del Patronatu.
11.5 Conocíu’l fallu del Xuráu, la entidá convocante va dar en l’axudicación, que tendrá de ser motivada si nun s’afai a la propuesta del xuráu, de conformidá colo dispuesto nel artículu 188.8 del TRLCSP.

12.- CRITERIOS DE VALORACIÓN

La valoración de les propuestes recibíes va basase namá na calidá de la propuesta de la marca “Xixón Ciudá Europea del Deporte 2016” conforme a los siguientes criterios:

1.- La orixinalidá, creatividá, curiosu visual y memorabilidad nel diseñu. La puntuación máxima d’esti criteriu va ser de 40 puntos.

2.- La aplicabilidad a los distintos elementos de comunicación que davezu utiliza’l Patronatu Deportivu Municipal nes sos campañes (redes sociales, páxina web, medios impresos, mupis,…). La puntuación máxima d’esti criteriu va ser de 25 puntos.

3.- Coherencia de la marca cola imaxe y l’allugamientu de la ciudá en materia deportivo. La puntuación máxima d’esti criteriu va ser de 25 puntos.

4.- Grau de pregnancia, facilidá d’identificación y llectura. La puntuación máxima d’esti criteriu va ser de 10 puntos.

13.- PREMIOS

13.1 Establécense los siguientes premios:

Ganador: Premiu en metálicu de 500 € y Diploma acreditativu. Posterior encargu del contratu de desenvolvimientu del manual de la marca ganadora del Concursu, y la so adaptación a distintos soportes.

Accésits: afítense 2 accésits que van traer un premiu en metálicu de 250 € cada unu, otorgándose-yos Diploma acreditativu.

Les cifres anteriores nun lleven incluyíu’l IVA y va aplicáse-yos el porcentaxe de retención fiscal correspondiente. Pal so abonu, los concursantes tendrán de presentar tres la publicación definitiva factura al convocante en conceutu del premiu recibíu. El pagu realizárase sía que non por tresferencia bancaria.

13.2 El concursu va poder declarase ermu de forma escepcional si’l Xuráu considera que nun puede otorgar el premiu de ganador del concursu por non haber propuestes que resulten abondo satisfactorios pa los oxetivos del mesmu.

El primer premiu va llevar apareyáu’l compromisu per parte del convocante de la contratación del desenvolvimientu del manual de marca ganadora del Concursu, y la so adaptación a distintos soportes, correspondiente.

14.- CONDICIONES DE CONTRATACIÓN

14.1 El ganador va recibir l’encargu del desenvolvimientu del manual de marca ganadora del Concursu, y la so adaptación a distintos soportes, conforme a les condiciones establecíes nes Bases y Prescripciones Técniques del Concursu.
L’importe del los honorarios totales del oxetu del contratu va xubir a 2.000,00 € más IVA.

14.2 Tendrá De acreditar abonda solvencia técnica y económica, nos términos siguientes.
– Titulación riquida pa participar nel Concursu (art. 78 y TRLCSP).
– Volume añal de negocios del licitador o candidatu, que referíu al añu de mayor volume de negociu de los trés últimos concluyíos tendrá de ser siquier 15.000 €.

14.3 L’abonu de los trabayos va efectuar tres la presentación de les factures correspondientes, nes siguientes fases:

30 % A la entrega del Manual de Marca 70
% A la finalización del contratu.

14.4 El contratu va tener una duración d’un añu de conformidá col art. 23.3 del RDL 3/2011 al ser tramitáu como un contratu menor.

14.5 En casu de que’l ganador nun pudiera contratar por cualesquier motivu a él imputable, nun va tener derechu a indemnización dalguna y el convocante va proponer l’axudicación a los siguientes premiaos siguiendo l’orde establecíu pol acta del xuráu, p’alcordar la contratación correspondiente a la propuesta que presentaren.

15.- PROPIEDÁ INTELECTUAL

15.1 El autores van caltener la propiedá intelectual de los trabayos presentaos, nun pudiendo nengunu d’ellos, nin siquier l’escoyíu, ser emplegaos pa otros fines que los referíos nestes bases.

15.2 Los concursantes van vencer a la entidá convocante namá los derechos d’esplotación que correspuendan en visu a la publicidá del concursu y les sos resultancies, tales como la publicación y esposición de los trabayos presentaos, magar van permanecer n’anonimatu aquellos concursantes ensin premiar que lo solicitaren.

15.3 Lo que nun tea previstu nes presentes bases va regular pola Llei de Propiedá Intelectual 1/96 de 11 de Noviembre, colos sos respectivos cambeos y poles demás disposiciones llegales aplicables.

16.- ESPOSICIÓN

16.1 Una vegada resueltu’l Concursu, tolos trabayos presentar y almitir van poder ser espuestos al públicu, y reteníos a tal fin hasta la finalización de la esposición si asina lu alcordara la entidá convocante del concursu. Nesi casu, dicha esposición va ser anunciada a tolos participantes, fueren o non escoyíes les sos propuestes. Tamién van poder ser espublizaes vía web, pudiendo ser manipoliaos puramente con vistes al amenorgamientu del so tamañu pa un meyor saléu.

16.2 Trescurrida la esposición pública, los concursantes van tener derechu a retirar los trabayos almitíos mientres el plazu d’un mes, a partir del cual el convocante va poder dar en la destrucción de los mesmos.

17.- SUSPENSIÓN DEL CONCURSU

De producise la suspensión del concursu, con anterioridá a la emisión del fallu, va indemnizar a los concursantes pol trabayu y materiales emplegaos, con una llende máxima de 1.000 euros pal conxuntu de los concursantes que se va partir de forma proporcional al nuero de propuestes recibíes hasta la fecha de suspensión del concursu..

18.- ACEPTACIÓN DE LES BASES
El fechu de presentase al concursu indica la conocencia y aceptación de les Bases per parte de los concursantes.

Tamién te podria gustar