Portada Plástiques El MUHA acueye xuna esposición de pintura sobro’l paisaxe industrial de la Ría de Bilbao

El MUHA acueye xuna esposición de pintura sobro’l paisaxe industrial de la Ría de Bilbao

by redacción asturnews

Esti martes, 23 de mayu, a les 18 hores y nel Muséu de la Hestoria Urbana d’Avilés (MUHA), la conceyala de Cultura, Yolanda Alonso, inauguraba la esposición “El legáu de fierro”, xuna amuesa de trenta y dos olios realizaos pol pintor vascu Ignacio Ipiña.

Na inauguración tamién van tuvieron presentes Blanca Sarasúa, José Luis Ipiña, viuda y hermanu respectivamente del artista, y Roberto Fernández, director del Muséu de la Siderurxa y la Minería de Castiella y Llión.

“El legáu de fierro” ye xuna colección de 32 olios de temática puramente siderúrxica. Son paisaxes industriales de los fornos altos vizcainos. Imaxes de Barakaldo o Sestao y la so ría, pero que bien pudieren ser tamién les instalaciones fabriles de l’antigua Ensidesa, (Arcelor-Mittal) y la nuesa ría. Poro, un paisaxe cultural” que resulta más que cercanu a los avilesinos. Son obres realizaes nos tiempos de la reconversión que tamién careció aquella centenaria industria de la marxe izquierda del Nervión.

Esta amuesa tuvo espuesta n’equipamientos museísticos bien venceyaos col mundu siderúrxicu, como ye’l casu del Muséu Rialia de Portugalete o del Muséu de la Siderurxa y la Minería de Castiella y Llión, con see na localidá lleonesa de Sabero y que ye la entidá que collaboró col MUHA pa que tamién recale na villa.

Más información

Tamién te podria gustar