Portada Música Cultura afita la primacía del Intercélticu d’Avilés con una inyección económica de 19.000 euros

Cultura afita la primacía del Intercélticu d’Avilés con una inyección económica de 19.000 euros

by asturnet

El Gobiernu autonómicu reconoz el Festival Intercélticu d’Avilés como’l principal nel so xéneru. El certame entamáu pola asociación Esbardu, que na so última edición aconceyó a unes 20.000 persones, recibirá dos tercios de les perres que’l Principáu destina a sufragar festivales intercélticos. Los otros dos certames d’esti tipu que resultarán subvencionaos son los Alcuentros de Trebolgu y l’Intercélticu d’Occidente.

Asina, la salú económica’l festival avilesín, cuya VIII edición desendolcóse ente’l 16 y el 26 de xunetu pasáu con notable ésitu de públicu y baxo la güeyada de la Sociedá Xeneral d’Autores y Editores -que reclama’l pagu de drechos d’autor-, veráse beneficiada polos 19.000 euros que la conseyería de Cultura decidió empobinar al certame. Una cantidá enforma mayor que los 9.000 euros destinaos al Intercélticu d’Occidente y los 2.000 colos que se financiarán los Alcuentros Tradicionales de Trebolgu, que se cellebren n’Uviéu.

Amás de recoyer eses tres ayudes, el Boletín Oficial del Principáu d’Asturies (BOPA) publicó na so edición del pasáu sábadu la denegación d’once peticiones de subvención pa eventos rellacionaos cola música celta, ente ellos la Foguera de San Xuan de Llugones, el Festival de Bandes de Gaites de Candás, la Xermandía Celta de Corvera y l’Intercélticu de Gozón.

Nel mesmu númberu pero n’estremáu apartáu, el BOPA informó de la concesión d’ayudes económiques p’actividaes consideraes de “interés regional”, ente les que destaquen el Premiu Internacional de Cuentos de L.lena, el Concursu d’Asturianaes d’Amieva, la Selmana de Teatru de La Pola Siero, el certame Art Nalón y la Selmana de Música Antigua de Xixón.

Publicación de la midida nel BOPA

Tamién te podria gustar