Portada Música Entamó la II Selmana Cultural “Julián Orbón” col conciertu de “Virtus Quartet”

Entamó la II Selmana Cultural “Julián Orbón” col conciertu de “Virtus Quartet”

by redacción asturnews

El conciertu de Virtus Quartet abrió esti llunes pela tarde los actos programaos pol Conservatorio Municipal Profesional d’Avilés “Julián Orbón” dientro de la so II Selmana Cultural.

El cuartetu ta formáu pol pianista Carlos Galán, director del Conservatorio Municipal Profesional d’Avilés “Julián Orbón”; Iván Cuervu, profesor de clarinete del centru, y los ex profesores del centru avilesino y Virtuosu de Moscú Lev Chistyakov y Alexander Osokin. La representación qu’abría la selmana teuvo llugar nel hall del Conservatorio avilesín a les 20.30 hores.

La II Selmana Cultural “Julián Orbón” inclúi cuatro charres, cuatro conciertos y un espectáculu de danza como broche final que van tener llugar hasta esti sábadu, 14 d’abril, nel Conservatorio, la Casa Municipal de Cultura y el Teatru Palacio Valdés.

La ufierta d’anguaño va más allá de les llendes del Conservatorio cuidando que se trata d’una propuesta didáctico y musical innovadora y de gran calidá que combina conciertos de profesores y de músicos invitaos, charres de prestixosos músicos de distintos ámbitos y la relación ente la música y otres artes, con especial protagonismu pa la danza, dempués de la gran acoyida que tuvo na primer edición.

L’oxetivu principal d’estes xornaes ye faer parte a tola comunidá educativa de l’actividá del Conservatorio “Julián Orbón” y a tola ciudadanía de la vida musical que surde de l’actividá ordinaria del centru. La participación del profesoráu del Conservatorio avilesín nun se va llindar al conciertu de Virtus Quartet d’esta tarde, tamién va tar presente nel conciertu del Ensemble Orbón, que se realiza en collaboración cola Sociedá Filarmónica Avilesina. La mezzosoprano Marina Pardo va ufiertar un conciertu’l martes día 10.

El programa dedica un día al cantar d’autor, con David Feito y Víctor Manuel, qu’en dos tales charres van esplicar en qué consiste’l so oficiu. Completen esti apartáu xuna charra dedicada a la música como llinguaxe, a cargu del conocíu youtuber, compositor y productor musical. Jaime Pandiella, y una repasada a la Hestoria de la Música distinta en manos de Máximu Pradería.

Programa II Selmana Cultural “Julián Orbón”

Martes 10 d’abril

20.30 hores. Hall del Conservatorio “Julián Orbón”. Conciertu de la mezzosoprano Marina Pardo. Obres de M. de Falla, F. Poulenc, O.Messiaen, C. Debussy

Miércoles 11 d’abril

18.00 hores. Auditoriu de la Casa de Cultura. Conferencia “El llinguaxe musical y la música como llinguaxe”, con Jaime Pandiella compositor, productor musical y youtuber.
20.30 hores. Teatru Palaciu Valdés. Conciertu del Ensemble Orbón, en collaboración cola Sociedá Filarmónica Avilesina)

Oboe: Daniel Tarrio Aladro
Clarinete: Iván Cuervo Fernández
Trompa: José Luis Morató Esterelles
Fagó: Vicent Mascarell Ferrero
Pianu: Mario Bernardo Fernández
Obres de K. Stamitz, F. Poulenc, J. Sobeck y L.V. Beethoven

Xueves 12 d’abril

17.00 hores. Hall del Conservatorio “Julián Orbón”. Charra.  “De la mio cabeza a los tos oyíos. El viaxe d’un cantar”, por David Feito, cantautor
20.30 hores. Teatru Palaciu Valdés. Charra “Xuna vida cantada”, por Víctor Manuel, cantautor

Vienres 13 d’Abril

19.00 hores. Auditoriu de la Casa de Cultura. Conferencia “¿Pue amestase con música clásica?”, por Máximu Pradera, periodista, escritor y presentador

Sábadu 14 d’Abril

20.30 hores. Teatru Palaciu Valdés. Danza clásica y española cola compañía Larreal

Martes 10 y miércoles 11

10.00 y 12.00 hores. Teatru Palaciu Valdés. Conciertu “Los Moussakis. Música de los Balcanes”. Programa escolar en collaboración con La Caixa.

Tamién te podria gustar