Portada Plástiques Los reflexos del cosmos aporten al Muséu del Prado

Los reflexos del cosmos aporten al Muséu del Prado

by redacción asturnews

Col sofitu de American Friends of the Prau Museum y gracies a l’arrogancia de The Arthur and Holly Magill Foundation, el Muséu Nacional del Prado propón hasta el próximu 16 d’ochobre un nuevu acercamientu a la so colección permanente al traviés d’un itinerariu espositivu, creáu por Montserrat Villar, doctora n’Astrofísica nel CSIC, nel que s’amuesa cómo la percepción y la conocencia del cosmos variaron al par qu’avanzaba la ciencia y cómo eses meyores atoparon plasmación visual nel arte del pasáu.

La diversidá y riqueza de les colecciones del Prau faen posible esti nuevu aproximamientu que, amparada na astrofísica, dexa que la nuesa mirada afitar en temes y asuntos que de normal pasen inalvertíos nuna selección de 20 obres d’autores tan significativos como Patinir, Rubens, Murillo, Zurbarán o Tiepolo. Esti itinerariu complementase con una publicación y el sistema de audioguías en castellán y n’inglés. Un viaxe al traviés de los sieglos p’afayar cómo l’arte y la ciencia enxareyar p’arriquecese con un intercambiu de miraes fondu y maraviyosu.

Los itinerarios del Muséu del Prado concíbense como una invitación a contemplalo de manera distinta a l’habitual. Pa ello percánciase la collaboración de profesionales ayenos a la institución y a les disciplines que nella tienen acomodu davezu. L’oxetivu ye procurar al visitante una mirada distinta, inusual pero rigorosa, a les nueses colecciones; una mirada que s’afite en temes y asuntos que de normal pasen inalvertíos.

La fascinación pol cosmos y la necesidá d’interpretar les sos señales, d’entendelo y predicilo, trescalaron toles cultures por motivos bien diversos. Con esti itinerariu propón aproximamientu distintu a una selección d’obres de la colección permanente del Muséu Nacional del Prau que reflexen la fascinación que sentimos pol cosmos dende fai miles d’años y l’evolución de la nuesa percepción del universu y el nuesu llugar nél.

Tamién te podria gustar