Portada Plástiques Locales comerciales y d’hostelería d’Avilés amuesen la esposición “Mazcaraes”

Locales comerciales y d’hostelería d’Avilés amuesen la esposición “Mazcaraes”

by redacción asturnews

Un centenar de locales comerciales y d’hostelería d’Avilés va amosar del 11 al 20 de xunu nos sos escaparates el centenar de fotografíes del proyectu artísticu “Mazcaraes”, del fotógrafu Sergio López con testos del periodista Fernando del Bustu.

Tratase d’una amuesa fotográfica de semeyes a persones con mázcaru de diversos  sectores de la ciudá que formen “una amuesa cola que quier proyectase una etapa especialmente difícil y, al empar, una imaxe d’ilusión y esperanza nel futuru” en palabres del propiu Sergio López. La exhibición pública de les fotografíes forma parte del programa d’actos de la Nueche Blanca d’Avilés, que se celebró esti vienres 11 de xunu.

Esta iniciativa foi presentada en “La orde del cisne”, unu de los establecimientu que formen parte de “La ruta comercial Mazcaraes” nun actu que cuntó cola participación del Raquel Ruiz, conceyala de Turismu; Sergio López y Fernando del Bustu; José Antonio Álvarez xerente de la UCAYC; Ángel Galindo Cobián de “La Orde del Cisne”, establecimientu especializáu en xuegos de mesa, y Víctor Manuel Rodríguez Blanco, director del Hospital Universitariu San Agustín (HUSA). Foi posible gracies a la collaboración del Conceyu d’Avilés colos sos promotores y cola Unión de Comerciantes d’Avilés y Contorna (UCAYC)  qu’entamó la denominada “Ruta Comercial “Mazcaraes” cola qu’afondar na idea d’Avilés como ciudá de comerciu, turismu y cultura.

Hasta’l 20 de xunu, los veceros que faigan les sos compres en dos de los establecimientos comerciales participantes, entren nel sortéu d’un cheque de compres por importe de 100 euros, que pueden volver nuevamente a invertir nos comercios participantes. Basta col sellu de los comercios nos dos caxellos que s’atopen nel planu empón de los establecimientos participantes, una vegada realizada la compra nes tiendes, y faelo llegar a UCAYC. El planu guía atopar a disposición de los veceros nos comercios participantes. Los centros de salú, hospital, farmacies y, lóxicamente, locales ensin actividá nun participen nesta promoción.

A partir de la selmana del 20 de xunu conocerá la persona ganadora de la Ruta Comercial Mazcaraes”. Ca convidase a los ciudadanos a que sopelexen en redes sociales les imaxes de los escaparates participantes, animando a percorrer la ciudá y realizar el so consumu nel comerciu y hostelería de proximidá.

Tamién te podria gustar