Portada Plástiques La I Selmana Profesional del Arte conclúi “con un ésitu ensin precedentes”

La I Selmana Profesional del Arte conclúi “con un ésitu ensin precedentes”

by redacción asturnews

El presidente de la Fundación Municipal de Cultura, el conceyal José Luis Costillas, quixo faer balance, esti día, na Fábrica de la Vega de la I Selmana Priofesional del Arte, celebrada n’Uviéu: “la I Selmana Profesional del Arte marca un antes y un dempués na programación cultural d’Uviéu. Lo que pasó estos díes equí nun tien precedentes”.

A xuiciu del conceyal de Cultura, “la nuesa Selmana del Arte nun tuvo nada qu’envidiar a otros eventos que se celebren n’otres ciudaes d’España en redol a la creación artística, porque tuvo munchos elementos diferenciadores qu’encontien yá una personalidá propia. Quiero estimar a tolos artistes, galeríes, técnicos y pequenes empreses que contribuyeron a faenos suañar y a poner en valor el trabayu de el ceadores de la nuesa tierra per unos díes. Nesti puntu, quixo recordar unos versos del poeta Ramón de Campoamor, que definen a la perfección dalgunos de los intres vivíos estos díes”.

“La enorme respuesta d’Uviéu a esta primer Selmana del Arte”, argumentó’l conceyal, “encontiase como una cita que va ser fixa nel calendariu y que l’añu que vien vamos reproducir, corrixendo los erros que siempres asoceden nos estrenos, y ayudando a que se consolide como unu de los eventos más destacaos de les artes plástiques de referencia en toa España”.

Tamién te podria gustar