Portada Música Stormy Mondays adelanta trés temes del so nuevu discu

Stormy Mondays adelanta trés temes del so nuevu discu

by redacción asturnews

Stormy Mondays, el grupu que conquistó l’espaciu en ganando un concursu de la NASA y xubió los sos soníos al tresbordador espacial, va publicar un nuevu trabayu’l próximu mes de setiembre y fixo un adelantu de los nuevos soníos en forma de single con trés tarrezas. Estos nuevos cantares pueden escuchase dende yá al traviés de les plataformes dixitales Spotify, iTunes y Amazon y sirven de aperitivo pal nuevu doble EP que va ver la lluz el mesmu 1 de setiembre y que va tar disponible en tiendes el día 11.

Colos títulos Wading The River y The Lay Of The Land, la banda asturiana compunxo 12 temes (6+6) onde s’atopa so rock de siempre pero tamién munchos nuevos preseos que nunca usara, xunto con orixinales soníos. El nuevu ya inminente trabayu va editase so llicencies llibres y nos formatos CD y Vinilu.

“Lo que más va llamar l’atención ye la incursión nel folk-rock, un soníu que yá taba presente en Stormy Mondays y que nesta ocasión quixímos esquizar más a xeitu”, anota Jorge Otero, voz, guitarres, harmónica y mandolina, quien añede la vocación de la banda de tocar en grandes festivales de folk.

El grupu d’Uviéu, nacíu en 1991 y con 14 discos nel so currículum ente LP, EP, vinilos, directos y singles, completase con Pablo A. Bertrand (pianu, órganu y coros), Dani Menéndez (guitarres y coros), Danny Montgomery (batería), y Rafa Sánchez (baxu y coros), y puede presumir, ente otros finxos, de tocar con nomes como’l mesmu Bruce Springsteen y d’actuar en festivales como’l de Woodstock ante más de 50.000 persones.

Tamién te podria gustar