Portada Educación Instagram ye la rede social más perxudicial pa la salú mental

Instagram ye la rede social más perxudicial pa la salú mental

by redacción asturnews

Facebook va empezar a despintar el númberu de reacciones (como los ‘likes’ y reproducciones de vídeos) de les publicaciones de cuentes d’usuarios de dellos mercaos, empezando pol australianu, sigún informa TechCrunch darréu d’un estudiu qu’ufre como conclusión qu’Instagram ye la rede social más perxudicial pa la salú mental.

Anque l’autor del ‘post’ sí va tener accesu a esta información, pa los sos amigos y siguidores va permanecer oculta. Tal que informa TechCrunch, l’oxetivu ye pescudar si esta midida, que tamién se ta llevando a cabu parcialmente en Instagram, llogra desaniciar el dañu que causen les redes na salú mental.

Especialmente nos últimos años, les redes sociales son oxetu de crítica polos sos efectos negativos nel bienestar psicolóxico de los usuarios y más nel casu de los de menor edá. Esti gráficu de Statista amuesa una clasificación según esti parámetru, na que Instagram apaez como la más perxudicial y Youtube, como la más beneficiosa. Para realizar l’estudiu del que proceden los datos, que data de 2017, entrevistar a 1.479 mozos d’ente 14 y 24 años residentes en Reinu Uníu sobro l’impactu psicolóxicu del usu de les plataformes sociales. Aspeutos como la sensación de soledá, el conceutu sobro unu/a mesmu/a, la evaluación sobro’l mesmu cuerpu, la depresión y los venceyos emocionales fueron tomaos en considerancia.

Fuente: es.statista.com

Tamién te podria gustar