Portada Música Extremoduro anuncia les feches de la so xira pa 2021 que va incluyir a ocho ciudaes

Extremoduro anuncia les feches de la so xira pa 2021 que va incluyir a ocho ciudaes

by redacción asturnews

Extremoduro anunció les feches de la so xira pal añu 2021, qu’enagora inclúi a ocho ciudaes ente elles Madrid de cara al próximu branu, «col enfotu de qu’aquel día s’iguó tou esto», en relación a la crisis xenerada pola pandemia de coronavirus.

«Por fin podemos anunciar les feches de 2021. Anque pel momento la situación nun ye nada falaguera, falten más de seis meses por qu’empiece la xira y confiamos en qu’aquel día pueda iguase tou esto», señaló nun comunicáu’l cantante de la banda, Robe Iniesta.

Precisamente, por cuenta de la situación «ensin precedentes y en constante cambéu», la xira de despidida de Extremoduro quedara reprogramada a 2021. Les entraes yá adquiríes van ser válides pa les nueves feches.

Valencia (con dos conciertos el 14 y 15 de mayu); Murcia (21 y 22 de mayu; Santiago de Compostela (29 de mayu); Madrid (4 y 5 de xunu y 30 y 31 de xunetu); Cáceres (12 de xunu); Sevilla (19 de xunu); Barcelona (25 y 26 de xunu) y Bilbao (17 de xunetu) son les feches anunciaes de la nueva xira.

Tamién te podria gustar