Portada Música Entama’l Festival Folclóricu Internacional de Xixón con grupos de Chile, Siria, China, Osetia, Murcia y Asturies

Entama’l Festival Folclóricu Internacional de Xixón con grupos de Chile, Siria, China, Osetia, Murcia y Asturies

by asturnet

Xixón recibe güei a los grupos participantes na Selmana de Folclor de la ciudá, que va celebrase hasta’l próximu 27 de xunetu y qu’esti añu medra en conteníos. Dende esti añu va ser vezu sumar la participación d’un grupu procedente del pueblu o conceyu ganador del Premiu Príncipe d’Asturies, n’esti casu “Folclor Ayerán”, del conceyu d’Ayer, que van sumase na primer xornada a “Xaranzaina”, de Xixón, y Millauquen, de Chile.

Pero los actos van entamar primero, a les 22:00 hores, cola interpretación del himnu oficial o “Valse de la Camaretá”.

Mañana vienres, a la mesma hora, van actuar los grupos folclóricos “Azabache” (Xixón) y “Abdullah Bittar” (Siria) amás del grupu de coros y dances “Museo de la Huerta”, d’Alcantarilla, Murcia. El sábadu 26, va ser el turnu del grupu “La Alegría”, de Xixón, los percusionistes chinos “Shaanxi” y el Grupu Folclóricu Nacional Arfan, d’Osetia del Norte. Nes cais de la ciudá va poder amás, estos díes, deprender baille tradicional de la mano de los grupos llocales.

Tamién te podria gustar