Portada Comunicación El Bloque por Asturies denuncia la falta de cobertura de la TDT na cuenca del Nalón

El Bloque por Asturies denuncia la falta de cobertura de la TDT na cuenca del Nalón

by asturnet

El conceyu del Nalón del Bloque por Asturies denunció la inesistencia de la señal de televisión dixital terrestre nel valle del Nalón. El Bloque por Asturies denuncia qu’un añu depués de la entrada en funcionamientu la mayor parte de la cuenca del Nalón nun tea en zona de cobertura. La desconexión de la señal actual de televisión, analóxica, fadráse en 2010 a partir d’esi momentu la única señal de televisión será la dixital

El Bloque por Asturies del Nalón considera que la xestión de los diferentes equipos de gobiernu, en referencia a los conceyos del valle, foi “nefasta al nun conseguir que la TDT seya una realidá na comarca”.
Los representantes de la organización política consideren que la non recepción de la señal de TDT ye una amuesa del abandonu y amenorgamientu de servicios de la cuenca del Nalón respectu al restu de ciudadanos del país.
El Bloque por Asturies va entamar una campaña na que se pedirá per escritu que los ayuntamientos de la comarca entamen a desendolcar les xestiones afayadices pa garantizar la recepción de la TDT na cuenca del Nalón.

Tamién te podria gustar