Portada Patrimoniu Alcuentren una muralla en Cangas de más de 4 metros d’altor

Alcuentren una muralla en Cangas de más de 4 metros d’altor

by asturnet

Un equipu d’arqueólogos asturianos ta acabante d’asoleyar una muralla d’un castru ástur de más de cuatro metros d’altor y en bon estáu de conservación. El castru asítiase en Tremáu Carbachu, conceyu de Cangas . Los directores del estudiu son Alfonso Fanjul, David Flórez y Alejandro García. L’estudiu del equipu arqueolóxicu cuenta col sofitu del conceyu de Cangas.
Amás d’esta muralla alcontráronse otres estructures defensives, qu’actualmente son obxetu d’estudiu pa determinar si formen parte del perímetru del castru. Los arqueólogos consideren que se podría tar énte ún de los mayores castros del suroccidente del país La investigación entamóse cola recoyida, por parte de los vecinos de Tremáu, de bien de pieces arqueolóxiques como partes de molinos, cerámiques, asina como aguyes de bronce o pliques.

L’equipu arqueolóxicu considera qu’el castru de Tremáu responde a les característiques de los castros ástures d’énte los sieglos IV enantes de la nuesa era y la romanización. Sicasí esiste documentación medieval que fala sobre la esistencia del castillu de Tremáu, polo qu’el castru pudo tener vitalidá entráu’l medievu.
Anguaño los investigadores alcuéntrese a la espera de recibir los permisos afayadizos pa continuar colos estudios d’esti poblamientu ástur.

Tamién te podria gustar