Portada Plástiques Uviéu abre-y les puertes a un recorríu poles pintures más representatives del arte francés del XIX

Uviéu abre-y les puertes a un recorríu poles pintures más representatives del arte francés del XIX

by asturnet

Lautrec, Rodin, Manet, Renoir, Gauguin. Uviéu abre-y güei les puertes a una esposición que recuerre, en 36 pintures y tres escultures, la producción más representativa de les vanguardies plástiques entamaes pol arte francés nel sieglu XIX, cola representación de la figura humana como filu conductor y l’accesu al públicu abiertu hasta finales de marzu.

L’amuesa, asitiada na sala d’esposiciones que’l Bancu Herrero rexenta na cai Suárez de la Riva, espera acoyer a 20.000 visitantes, según los cálculos de la conseyera de Cultura, y pon a disposición del públicu asturianu la contemplación d’obres de 29 autores franceses de sonadía, dende los representantes del neoclasicismu más perfeccionista a los siguidores de les pautes marcaes pol romanticismu.

Desnudos, retratos íntimos o de sociedá y representaciones sicolóxiques de personaxes de la Francia moderna cuelguen de les parés de l’amuesa allugada n’Uviéu, qu’axunta fondos del muséu Petit Palais de París gracies a les obres de remocicamientu que se faen nesi equipamientu municipal y que propiciaron la salida temporal d’obres de la so colección pa la so amuesa n’otros museos.

De fechu, la esposición ‘Figuras de la Francia Moderna. D’Ingres a Toulouse-Lautrec’, que mantendrá les sos puertes abiertes hasta’l prósimu 31 de marzu, recibió a cien mil persones nel so pasu por Madrid. Nel casu’l Principáu, la visita de l’amuesa a Asturies ye posible gracies a l’andecha de l’Alministración autonómica, el Bancu Sabadell y la Fundación Juan March.

Tamién te podria gustar