Portada Plástiques Una semeya de la musa de Picasso vendía por 25 millones d’euros

Una semeya de la musa de Picasso vendía por 25 millones d’euros

by redacción asturnews
Picasso: Duane Brown https://www.flickr.com/photos/duanebrown/

L’oliu “Tête de femme”, nel que l’español Pablo Picasso retrató a Marie-Thérèse Walter, la musa que marcó la so obra mientres la década de 1930, puyose na see londinense de Sotheby’s por 18,85 millones de llibres (25,29 millones d’euros).

La semeya, que pintarase en marzu de 1935, foi la estrella d’una sesión na que tamién se vendió “La leçon de pianu”, de Henri Matisse, por 10,78 millones de llibres (14,47 millones d’euros), y “-y palais ducal vu de Saint-Georges Majeur”, de Claude Monet, por 11,57 millones de llibres (15,52 millones d’euros).

Tamién algamó 11,57 millones de llibres (15,52 millones d’euros), incluyida la comisión de la casa de puyes, la escultura de Auguste Rodin “Iris. Messagère deas dieux”, que’l so aprecio envaloráu taba ente los 6 y los 8 millones de llibres (de 8,04 a 10,73 millones d’euros).

La obra de Picasso puyada, una visión xeométrico y elegante de Marie-Thérèse, destaca ente los sos trabayos de metá de los años 30, cuidao que antemana los elementos llineales que van definir les sos composiciones cubistes más tardíes. El xeniu malagueñu utilizó amás nesi oliu una paleta de colores que nun se vio hasta entós na so obra, na que los naranxes y colloraos agudos combináranse con tonos verdes y azules más moderaos.

Picasso vio per primer vegada a Marie-Thérèse nuna cai de París, cuando ella tenía 17 años y él travesaba una etapa aturbolinada nel so matrimoniu con Olga Khokhlova. La moza quedó embarazada en 1934, dempués de lo que Picasso empecipió un procesu de divorciu y amenorgó la so producción pictórica.

La semeya que se vendió en Londres ye unu de los pocos cuadros que l’español executó nesa dómina difícil, na que dedicó gran parte de la so creatividá a la poesía. Ente los 38 llotes que salieron a puya, destacó amás “La leçon de pianu” de Matisse, una de les composiciones más valoraes del periodu que l’artista pasó en Niza. El maestru francés pintó en 1923 una escena protagonizada por Henriette Darricarrère, la so modelu predilecta mientres esi periodu, y los sos dos hermanos menores, nel so estudiu de la plaza Charres-Félix.

Puyóse, coles mesmes, una de les vistes que pintó Monet na so granible visita a Venecia mientres la seronda de 1908. Monet, unu los fundadores del impresionismu, captó dende un pontón flotante la fachada bizantina del palaciu ducal y el so reflexu nes agües de la Gran Canal.

Tamién te podria gustar