Portada Plástiques Presentáronse les 17 obres ganadores de la V edición del concursu de cómic n’asturianu de Nava

Presentáronse les 17 obres ganadores de la V edición del concursu de cómic n’asturianu de Nava

by asturnet

Ayeri, día 18 de xunetu presentóse en Club de Prensa Asturiana’l llibru coles 17 obres presentaes a la V Edición del Concursu de Cómic n’Asturianu de la Comarca de la Sidra. Nel actu intervinieron Alfonso Zapico, ganador del Concursu; Mª Antonia Pedregal Montes, Xefa de la Oficina de Política Llingüística del Principáu y Alejandro Vega Riego, Presidente de la Mancomunidá.

Alfonso Zapico, que ta acabante d’asoleyar la novela gráfica “Café Budapest” cola editorial Astiberri, depués de dar les gracies pol premiu, quixo facer finca en gran llabor que pue facer el cómic no que se refier a la promoción del usu de la llingua asturiana yá que, al empar de comprometer a los artistes asturianos qu’escueyen esti xéneru nel usu d’esta, llega a los sectores más mozos de la población.

Mª Antonia Pedregal tamién emponderó’l cómic como una forma d’espresión bien afayadiza pa esparder l’usu del asturianu énte’l públicu infantil y xuvenil. Tamién comentó l’enfotu de la Conseyería de Cultura y Turismu del Principáu, por aciu de la Oficina de Política Llingüística, n’apoyar l’importante llabor de los Servicios de Normalización Llingüística nos Conceyos y Mancomunidaes, lo que se reflexa en sofitu económicu que-y dan a actividaes y campañes de promoción del asturianu qu’estos desenvuelven, como ye’l casu d’esti concursu.

Alejandro Vega Riego zarró l’actu comentando’l compromisu que vien calteniendo la Mancomunidá Comarca de la Sidra pa cola normalización del asturianu dende va años. Dixo que, gracies al consensu políticu de tolos partíos con representación na Comarca pasu ente pasu van algamándose coses n’estayes como la recuperación de la toponimia o la visibilidá de la llingua asturiana n’alministración qu’antaño yeren impensables. Agradeció a los participantes nesta edición del concursu’l so esfuerzu y convocó la VI edición del Concursu de Cómic n’Asturianu Comarca de la Sidra

La esposición del Cómic va tar na Casa la Cultura de Bimenes del día 25 de xunu al 16 de xunetu

Tamién te podria gustar