Portada Plástiques La esposición que demuestra que Francis Bacon “sí sabía dibuxar”

La esposición que demuestra que Francis Bacon “sí sabía dibuxar”

by redacción asturnews

Anque Francis Bacon siempres alimentó la lleenda de que nun sabía dibuxar, siguiendo esa llínea provocadora ya irreverente que caracteriza al pintor de los cuerpos dolientes y tullíos, la esposición La cuestión del dibuxu , que pue veses nel madrilanu Círculu de Belles Artes, demuestra que “sí sabía”.

Tratase de cincuenta dibuxos a llápiz, pastel y colax pertenecientes a la colección Francis Bacon Foundation of the Drawings donated to Cristianu Lovatelli Ravarino, que s’esiben per primer vegada n’España. Son 800 dibuxos fechaos y roblaos pol pintor ente 1977 y 1992, unes obres que nun tán exentes de discutiniu y que Bacon regaló a Lovatelli Ravarino, periodista y la so pareya mientres años.

Estos dibuxos de Bacon, nacíu n’Irlanda en 1909 y fináu en Madrid en 1992, traen un discutiniu sobre la so autoría, una y bones el pintor repitía que nunca se dedicó al dibuxu. Pero los tribunales atayaron el discutiniu al verificar la so autenticidá, como recordó güei, mientres la presentación de l’amuesa, el so comisariu, Fernando Castro, anque “nunca pueda sabese n’arte tou al cientu per cientu”, precisó. Tamién quixeron atayar la polémica sobre l’autoría, tres la decisión de los tribunales, el director del Círculu de Belles Artes, Juan Barja, y Umberto Guerini, presidente de la Francis Bacon Collection of the drawings donated to Cristianu Lovatelli Ravarino.

Dende’l fallecimientu del pintor foise cuestionando l’autenticidá de los dibuxos. Espunxéronse na Bienal de Venecia en 2009 y a partir d’ende empieza un pleitu y discutiniu por saber si son de Bacon. Pero tres diversos años de pleitu, nos que s’analizó la firma y oldeáronse distintos testimonios d’amigos y profesionales, los tribunales llegaron a la conclusión de que los dibuxos yeren auténticos, como recordó Capo.

Tamién te podria gustar