Portada Escéniques La compañía vasca Gorakada Premiu FETÉN 2006 pol so espectáculu Robin Hood

La compañía vasca Gorakada Premiu FETÉN 2006 pol so espectáculu Robin Hood

by asturnet

La compañía Gorakada pol so montaxe ‘Robin Hood’ye la ganadora na categoría de meyor espectáculu teatral de FETEN 2006, a xuiciu del xuráu calificador que concedió esti viernes 17 les sos distinciones a les meyores compañíes partipantes na feria de teatru infantil.

La compañía vasca tamién llevó’l premiu al meyor guion por ‘Robin Hood’, obra del dramaturgu Jokin Oregui. El premiu a la meyor música fue pa Joaquín López Chas por ‘Alonso Quijano el Bueno’ de la compañía DATE danza, que tamién algamó’l galardón a la meyor escenografía y a la meyor dirección. Los premios a la meyor interpretación masculina y femenina fueron respectivamente pa Héctor Presa y Lali Lastra pol so papel en ‘Pido Gancho. Carlitos y Violeta’, de la Cía. Encantada.

El premiu al meyor espectáculu de títeres fue pa la Cía La Canica por ‘El Elefantito’ y el premiu al meyor espectáculu pa neños y neños de 0 a 4 años fue compartíu por ‘Pupila de Agua’ de la Cía La Casa Incierta y por ‘En el jardín’ de Teatro Paraíso. El xuráu decidió conceder tamién una mención especial a la compañía vasca Panta Rei pola so trayectoria nel teatru pa neños y neñes.

Tamién te podria gustar