Portada Comunicación Ansón dexa La Razón por nun querer compartir grupu col diariu Avui

Ansón dexa La Razón por nun querer compartir grupu col diariu Avui

by asturnet

Luis María Anson, fundador del diariu madrilanu La Razón y el so primer director, anunció qu’abandonaba la empresa periodística polos “problemes de conciencia” que-y creaba compartir grupu mediáticu col rotativu barcelonés Avui . En declaraciones a diversos medios el veteranu periodista afirmó que pa él La Razón “ye como una fía que se casara con un catalán”.

Anson, identificáu políticamente col ultranacionalismu español, manifestó que dexaba’l diariu creáu por él tres la so marcha de la dirección d’ABC porque “ye malo que La Razón comparta propietariu con Avui” ya que “ún defende la unidá d’España y l’otru aboga pola independencia de Cataluña”. L’ex director del diariu madrilanu aseguró que respeta les decisiones empresariales del Grupu Planeta, al que pertenez La Razón y mesmo la de facese col principal diariu en llingua catalana, pero qu’eso creába-y “problemes de conciencia”.

Luis María Anson declaró que tentó en diverses ocasiones propone-y al cabezaleru de Planeta, José Manuel Lara, compra-y el periódicu fundáu por él ensin ésitu y qu’esi yera’l motivu cimeru pol que tomaba la decisión d’abandonar el periódicu. El creador del diariu ultraconservador pidió a la empresa propietaria del mediu que dexara de figurar el so nome na cabecera como fundador.

Tamién te podria gustar