Portada Plástiques L’artista asturiana Covadonga Valdés espón la so obra pictórica en Londres

L’artista asturiana Covadonga Valdés espón la so obra pictórica en Londres

by asturnet

Redacción.

L’arte asturianu vive ún de los meyores momentos hestóricos, con bayura d’autores y una calidá bultable que s’espeya nel esitu que tienen los artistes asturianos fuera de les fronteres del país. L’últimu ye’l casu de l’artista Covadonga Valdes Sobrecueva, qu’espón agora una amuesa de la so obra pictórica en Londres. Esto ye posible gracies al patrociniu de la Embaxada d’España y al Institutu Cervantes. La esposición quedó inaugurada’l pasáu día 23 y va tar abierta hasta’l 17 de xunu.

Covadonga Valdes ye una artista de la Comarca de los Picos d’Europa. Ñació en Ribeseya y vivió en Cangues d’Onís, enantes de treslladase a Londres, pa facer estudios d’arte nel ‘Chelsea College or Art’. Ente los premios recibíos tan el ‘Principáu d’Asturies’ en 1985. Tamien tuvo becada por entidaes como la Xunión Europea, l’Slade University College, la Embaxada Española en Londres o la Conseyería de Cultura d’Asturies.

En cuantes a les sos esposiciones individuales destaquen ‘Recent Paintings’, Pump House Gallery, Londres, la que fizo na Casa Cultura de Cangues d’Onís, na Galería Trazos Tres de Santander, la esposición ‘Interiores y Oxetos’ na Sala ‘Cafe Español’

Tamién te podria gustar