Portada Plástiques Ibarrola perfila les idees coles que va entamar la segunda fase de los sos Cubos de la Memoria

Ibarrola perfila les idees coles que va entamar la segunda fase de los sos Cubos de la Memoria

by asturnet

L’escultor vascu Agustín Ibarrola afirmó na so visita a Llanes tener “un puertu enteru de cubos” na cabeza y que’l so deséu a propósitu de la obra entamada nes escolleres del rompefoles de la villa oriental asturiana yera la de ponese al llabor de facer medrar la so creación en cuantes llegara la ocasión. Ibarrola visitó la capital del conceyu llaniscu invitáu nel marcu de la celebración de la “folixa del tardíu” que lleva’l nome de la obra del artista guipuzcuanu.

Los vecinos de la villa corita recibieron en plenu festeyu de la IV edición de ‘Llanes al cubo’ una bona noticia de llabios d’Agustín Ibarrola, la de que piensa ampliar la so obra nel puertu col fin de dar calce sueltu a bien d’idees creatives que foi concibiendo pa plasmar nesta escultura al aire llibre entamada nos cubos d’hormigón de la escollera.

Dende l’iniciu de la obra en 2000 los cubos d’Ibarrola conviertiéronse nun de los mayores atractivos del conceyu p’atraer la llegada de visitantes turísticos, una de les principales fontes d’ingresu nesta zona de la costa oriental. Agora l’ampliación de la obra abierta va suponer un incentivu inda más grande pal interés que vien suscitando la escultura d’Agustín Ibarrola. El so calter d’obra abierta non namás ye un propósitu del artista vascu sinón dalgo inxerío al propiu calter del so trabayu, espuestu a los emburriones del mar bravu de Llanes, que faen necesariu el caltenimientu constante de les pintures estampaes nos cubos. Los motivos pintaos na escollera aluden a la hestoria y cultura del conceyu: el so pasáu marineru, la emigración a América, el so patrtimoniu hestóricu y arqueolóxicu, etc.

Ibarrola acudió de nuevu al llugar d’una de les sos obres más emblemátiques pa participar na inauguración de l’amuesa: ‘Memoria de los artistas.Ibarrola/Marinero’ que’l diseñador de moda Miguel Marinero espón na Casa de Cultura de Llanes con creaciones suyes inspiraes nos cubos del escultor.

Tamién te podria gustar