Portada Sociedá L’Axencia de Cooperación al Desarrollu publica el so Plan Cuatriañal

L’Axencia de Cooperación al Desarrollu publica el so Plan Cuatriañal

by asturnet

L’Axencia Asturiana de Cooperación al Desarrollu, dependiente de la Conseyería de Xusticia y Esteriores, acaba d’imprentar el so Plan Cuatriañal col envís de remitilu a les organizaciones y colectivos que collaboren coles actuaciones d’esti departamentu autonómicu. Les acciones encarrilaes pola Axencia tienen el doble fin d’ufiertar ayuda humanitaria a les poblaciones víctimes de catástrofes naturales o provocaes por gobiernos y al empar a favorecer el desenvolvimientu económicu y social de países con crisis estructurales.

El Plan Cuatriañal qu’agora se publica aprobóse nel Conseyu Gobiernu del Principáu el 15 d’abril de 2004 y supón el marcu de referencia global enriba de cuyos principios oriéntase la política de cooperación de l’Administración Asturiana colos pueblos más desfavorecíos del mundu. Les modalidaes d’actuaciones nes que s’articula el Plan son tres: un programa de proyectos de desarrollu, otru empobináu a l’ayuda humanitaria y un tercer plan destináu a llabores d’educación y sensibilización. Ente les prioridaes qu’establez l’Axencia de Cooperación pa orientar los proyectos patrocinaos tán les de considera preferente l’atención a les poblaciones con menos nivel de desenvolvimientu y a aquelles que caltienen cola nuestra comunidá vínculos hestóricos, culturales o d’amistá. En cuantes a los conteníos de los proyectos valoraránse aquellos que contribuyan non namás a les atenciones primaries de les poblaciones afectaes sinón los qu’amás incidan na igua de les situaciones de desigualdá social o econónica, asina como les actuaciones encarrilaes a educar y atender a la población en materia de salú y midíes sanitaries preventives.

Los dos exes pelos que se desenvuelven les actuaciones propuestes pola Axencia son la cooperación institucional con entidaes públiques territoriales y organismos internacionales, y per otru llau la cooperación de convocatories públiques. El Plan Cuatriañal contempla actuaciones temporalizaes dica 2007.

Tamién te podria gustar