Portada Plástiques Covco inaugura na Factoría Cultural la so esposición “Violencia neuronal”

Covco inaugura na Factoría Cultural la so esposición “Violencia neuronal”

by redacción asturnews

Covco vieno acabante inaugurar na Factoría Cultural la so esposición “Violencia neuronal” que podrá visitase, de forma gratuita, hasta’l 28 de payares.

La esposición “Violencia neuronal” ye la culminación del trabayu desenvueltu gracies a la concesión d’una de les Ayudes a la Producción Artística de la Factoría Cultural. Presenta una serie de suxetos rotos, somorguiaos nun conglomeráu de testures, materiales y colores que los absuerben. Podrá visitase, de forma gratuita, hasta’l 28 de payares.

La Factoría Cultural d’Avilés inauguró esti xueves pasáu a les 19:00 hores una nueva esposición, frutu del trabayu desenvueltu gracies a la concesión d’una de les Ayudes a la Producción Artística de la Fundación Municipal de Cultura. Tratar de “Violencia neuronal”, de Cuadonga Casáu González, Covco, y podrá visitase, de forma gratuita, dende güei, vienres 4, hasta’l 28 de payares.

Cuadonga Casáu, Covco, recibió en 2021 una de les beques para la producción artística na Factoría Cultural. Sicasí, la pandemia retrasó la esposición d’esti proyectu rematáu na presentación de Violencia neuronal”, un trabayu inspiráu nel Prometeo  de “La sociedá del cansanciu”  del filósofu surcoreano Byung-Chul Han.

Tratar d’una esposición violenta, agrotescada y esperpéntica , que se enfatiza como contraposición a la normatividad, eponderando lo raro, lo grotesco y lo inadautao”, esplicó Paula Menéndez García-Argüelles, comisaria de l’amuesa.

L’agua ye un elementu clave de la obra qu’apurre fluidez y movimientu a una estructura que presenta xuna serie de suxetos rotos, somorguiaos nun conglomeráu de testures, materiales y colores que los absuerben. Los asistentes van poder ser partes del procesu de creación al traviés d’una serie de vídeos qu’amuesen el desenvolvimientu del proyectu que podrán vese de manera simultánea a la esposición.

Más información

Tamién te podria gustar