Portada Música Asina ye ‘Llinda’, el nuevu cantar de Rosalía

Asina ye ‘Llinda’, el nuevu cantar de Rosalía

by redacción asturnews

Rosalía estrenó esti miércoles pasáu una nueva tema musical, “Llinda”, un “dembow” nel que recupera la so fusión de raigaños folclóricos españoles, urbanes y llatines al pie de la dominicana Tokischa.
Llamada realmente Tokischa Altagracia Peralta, ye l’autora de temes como “Mala” y fíxose conocida en solu trés años por un ferrial allugamientu feminista dende estilos como’l reguetón, el trap, el dembow y el dancie hall. “Tokischa ye una muyer irreverente, una muyer que fala directu, que fala fuerte y eso cafia a la xente, (…) una muyer clave y necesaria, daquién que nun encaxar en nigún canon, pero pol so aclamo de llibertá represéntanos a toes”, destaca Rosalía de la so compañera musical nesta aventura, según recueyi Sony Music.

Nestes declaraciones, la intérprete de “Malamente” revela que la tema fízose en Los Guandules, “onde hai inspiración y el ciñu d’una xente arrogante y llena d’arte”. “Viva’l dembow y viva República Domincana”, conclúi’l so mensaxe.

“Llinda” foi compuestu por dambes artistes, según por Raimy y Lleo RD, y producíu por esti postreru al pie de Rosalía. A partir de güei atópase disponible en toles plataformes de distribución dixital de música, al igual qu’el videoclip filmado na República Dominicana so la dirección de Raimy.

Constitúi’l primer material de Rosalía dende la so collaboración sorpresa al pie de Oneohtrix Point Never na tema “Nothing’s Special”, publicada’l pasáu mes de mayu, y “La nueche d’anueche”, que vio la lluz en febreru y foi coescrito y cointerpretado al pie de Bad Bunny para l’álbum del puertorriqueñu.

Tamién te podria gustar