Portada Plástiques ARCOmadrid 2020 apuesta pola innovación y les galeríes internacionales

ARCOmadrid 2020 apuesta pola innovación y les galeríes internacionales

by redacción asturnews

ARCOmadrid va apostar na so edición de 2020 pola innovación y por proyectu más ventureros con una mayor participación de galeríes internacionales, procedentes de 30 países, de les qu’una gran porcentaxe son llatinoamericanes.

Va Haber 210 galeríes, de les que 70 van ser españoles -un 33%-. Y de’l 67% que representen les internacionales, un 22% vienen de Llatinoamérica, con especial presencia de Brasil y Arxentina.

Nuna edición que’l so conceutu central va ser “It’s Just a Matter of Time” (“Ye solo cuestión de tiempu”) y que se va celebrar del 26 de febreru al 1 de marzu na cortil ferial de Ifema, ARCU va potenciar la participación de los artistes, dándo-yos voz en charres, visites empuestes y proyectos personales, informaron el organizadores nun comunicáu. D’esta forma, ARCU quier asitiase como “un referente para la investigación, el descubrimientu y la conocencia d’artistes” con sesiones especiales nes que podrán entendese los sos procesos creativos y los sos marcos d’investigación.

Coles mesmes, los coleccionistes convidaos a la feria –alredor de 300 de 40 países- van tener la oportunidá de participar en visites empuestes dirixíes por artistes.

ARCOmadrid va recuperar amás la iniciativa mecomprounaobra al traviés de la plataforma koyac.net. Del 26 de payares al 26 d’avientu’l públicu va poder adquirir obres d’hasta 2.020 euros propuestes poles galeríes europees participantes na próxima edición de la feria, un proyectu que se va estender a toles galeríes mientres la celebración d’ARCU.

Tamién te podria gustar