Portada Plástiques Amelia Valcárcel ocupará la vicepresidencia’l Muséu d’El Prado, por detrás de Rodrigo Uría

Amelia Valcárcel ocupará la vicepresidencia’l Muséu d’El Prado, por detrás de Rodrigo Uría

by asturnet

Dos asturianos controlarán el patronatu de la más importante pinacoteca d’España. La filósofa y ex conseyera de Cultura Amelia Valcárcel accederá güei a la vicepresidencia del órganu que rixe’l Muséu d’El Prado, allugáu en Madrid, y que va presidir l’abogáu d’orixen uvieín Rodrigo Uría. Dambos formaben parte yá del patronatu’l muséu, qu’atesora unes 8.600 obres pictóriques, 700 escultures y miles de bocetos y grabaos.

L’accesu de Valcárcel a la vicepresidencia’l patronatu interprétase como la confirmación d’una xestión continuista yá afitada col pasu de Rodrigo Uría de la vicepresidencia -cargu qu’ocupaba hasta agora- a la presidencia’l muérganu colexáu, en sucesión d’Eduardo Serra, ya que tanto la filósofa como l’abogáu uvieín tán vinculaos dende hai años tanto al Real Patronatu como a la comisión permanente’l muséu.

Caderalga de Filosofía Moral y Política na Universidá d’Uviéu y pionera del movimientu asturianista, Amelia Valcárcel dirixe la revista de pensamientu ‘Leviatán’ y ye autora d’abondos estudios y artículos especializaos. Ún de los sos testos de publicación más reciente foi una semblanza de los anicios del simbolismu asociáu al Surdimientu, asoleyada nel llibru n’homenaxe al malográu Andrés Solar con ocasión de la XXV Selmana de les Lletres Asturianes, cellebrada en mayu pasáu.

Valcárcel y Rodrigo Uría coincidieron los pasaos martes y miércoles n’Uviéu, como integrantes del xuráu del Premiu ‘Príncipe de Asturias’ de les Artes, qu’ayeri recibió el guitarrista gaditanu Paco de Lucía.

Web oficial del Muséu d’El Prado

Tamién te podria gustar