Portada Lliteratura Orsi asegura en Xixón que tola lliteratura ye ‘negra’ n’Arxentina

Orsi asegura en Xixón que tola lliteratura ye ‘negra’ n’Arxentina

by asturnet

Tola lliteratura ye necesariamente de xéneru ‘negru’ nuna Arxentina retratada pola impunidá de los poderosos y la corrupción política y social. L’autor arxentín Guillermo Orsi, que güei recibe na XVII Selmana Negra el Premiu Umbriel de novela policiaca, describió asina esta mañana la situación de la narrativa nel so país y defendió la escritura como una “ferramienta provocadora” qu’alita la reflexón.

Asina desendolca’l conceptu de la lliteratura Orsi na novela ganadora del Umbriel, ‘Sueños de perro’, una trama allugada nel Buenos Aires d’anguaño a mediu camín ente l’agobiu y la sensación collectiva de fracasu. Al traviés d’un taxista con dotes de filósofu que pescuda l’asesinatu d’un collaciu de la mocedá, Guillermo Orsi entemez pasáu y presente nun ambiente puramente policiacu.

Tala hestoria, resumida n’esencia pol propiu autor como una “novela del desencantu”, valió-y al escritor sudamericanu pa ganar el Premiu Umbriel de narrativa policiaca 2004 y algamar con ello un doble premiu: La primer publicación d’una de les sos obres -la ganadora- n’España y los 15.000 euros en metálico con que ta dotáu el galardón, que recibirá nel recintu de la Selmana a partir de les 20 hores.

La presentación al públicu de ‘Sueños de perro’, que va conducir el tamién escritor y ex presidente’l Principáu Pedro de Silva, antecederá a un alderique tituláu ‘Desinformación y poder’ al rodiu del 11-M, previstu pa les 21,30 hores, y un conciertu de la cantautora Bebe y Carlos Jean, a partir de les 23 hores.

Tamién te podria gustar