Portada Cine Peor… ¡Imposible! XXII entama esti llunes con ‘Xéneros al dente’

Peor… ¡Imposible! XXII entama esti llunes con ‘Xéneros al dente’

by redacción asturnews

Esti llunes 30 entama una nueva edición del festival cinematográficu “Peor… imposible” qu’aporta a la so ventidos edición y que va desenvolvese hasta’l 5 de setiembre.

Magar quien pese, los xéneros cinematográficos nun pertenecen a nenguna nación en concretu, son frutu de la imaxinación, del misteriu, de la poesía o la lleenda.

Con esceición, obviamente de la norteamericana, nenguna cinematografía emprestó tanta atención al cine de xéneros, nos sos diversos enclinos (peplum, thriller, western, fantásticu, aventures o bélicu) como la italiana. Moviendo les comillas distanciadoras y creando un marcu capaz d’allugar tou tipu d’espresiones personales, la cinematografía italiana cultivó un cine popular y plural que resalta la suxetividá creativa de #el autores y posesora d’un calter irrepetible y autosuficiente.

Los productores siempres tuvieron en cuenta’l cine popular y supieron alternalo col, asina llamáu, cine d’autor. Siquier, hasta finales de los años 70, los xéneros tuvieron un tratamientu más discontinuu  por cuenta del tresformamientu de la industria italiano del cine, la llegada de la televisión y el descensu de los índices d’asistencia a les sales que fixo menguar el númberu de películes filmadas #cada añu.

Consulta equí la programación completa.

Tamién te podria gustar