Portada Cine La última Palma d’Oru en Cannes brilla nel ciclu del Cine de los Martes de primavera

La última Palma d’Oru en Cannes brilla nel ciclu del Cine de los Martes de primavera

by redacción asturnews

Seis recién y destacaos llargumetraxes de procedencia internacional podrán vese per vegada primera n’Avilés cola programación que’l Cine de los Martes preparó pal so nuevu ciclu de marzu y abril. Encabeza la propuesta “El triángulu de lo murnio”, la postrera ganadora de la Palma d’Oru en Cannes, proyectada la selmana pasada.

Entamáu pola conceyalía de Cultura d’Avilés, les entraes caltienen el so tradicional preciu de 3 euros, y pueden adquirise al traviés de les canales habituales, la taquilla de la Casa de Cultura y la web .

La primera de les proyecciones va llegar el 14 de marzu, con un thriller de procedencia danesa anque factura iranina: “Holy spider”, que’l so director Ali Abbasi, cuenta cola doble nacionalidá de dambos países. Basada nun tarrecible fechu real socedíu nel país persa, sobro les pesquises por atopar a un asesín en serie de prostitutes.

Con una sátira sobro’l mundu de la moda y los influencers espáchase la comedia “El triángulu de lo murnio”, la película ganadora en Cannes, nes que ricos y famosos danse cita nun luxosu cruceru que se ve azotáu por una nube n’alta mar. Va Ser la cinta que cierre les proyecciones de marzu, el día 21.

Les sesiones d’abril dan empiezu con un drama francés, en “Crónica d’un amor efímero”, de Emmanuel Mouret. Una semeya d’un amor a les escondidielles, ente una madre soltera y un home casáu, y cómo la so tristura separada adulces xunir nuna felicidá compartida. Va ser el 4 d’abril.

Dende’l Reinu Uníu, el 11 d’abril, una reinterpretación del clásicu de Kurosawa “Vivir”. “Living”, nesti casu, con guión del premiu Nobel de Lliteratura Kazuo Ishiguro. L’acción treslladar a Inglaterra, ensin camudar la dómina, los 50 del sieglu pasáu, con protagonismu de Bill Nighy, y la rutina d’una vida burocrática énte la llegada de la enfermedá.

El 18, basada en fechos reales, va proxectase la estadounidense “To Leslie”, na que una ganadora de la llotería despilfarra el so premiu, quedándose na cai. Con dirección de Michael Morris, la so actriz protagonista, Andrea Riseborough, ganadora del premiu a la meyor interpretación en Xixón, ye tamién candidata al Oscar.

Y cierra el ciclu’l 25 d’abril un drama políticu con factura alemana. Tratar de “Llabios sellaos”, na que’l director y guionista, Bernd Böhlich cuenta la vida d’Antonia, ciudadana de la RDA, al so regresu de la so reclusión n’un gulag, narráu nel contestu de la cayida del Muriu de Berlín.

Toles sesiones van tener llugar a les 20.15 hores.

Calendariu de proyecciones:

  • Martes 14 de marzu: Holy spider (Araña sagrada)
  • Martes 21 de marzu: El triángulu de la murnia
  • Martes 4 d’abril: Crónica d’un amor efímero
  • Martes 11 d’abril: Living
  • Martes 18 d’abril: To Leslie
  • Martes 25 d’abril: Llabios sellaos

Tamién te podria gustar