La Feria FETEN trae a Xixón a 49 compañíes de tou’l mundu

15 febreru 00:47 2007 Imprimir

La XVI Feria Europea de Teatru pa Neños y Neñes va cellebrase en Xixón ente los díes 25 de febreru y el 2 de marzu. Durante estos díes les 49 compañíes participantes ufrirán más de 70 espectáculos a los llargo de la XVI edición de la Feria de teatru pa neños y neñes. La edición d’esti añu dedicaráse a los cuentos infantiles con obres como “El traxe nuevu del emperador” o “La Cenicienta”.

Les compañíes teatrales provenientes d’España, Bélxica, Francia, Portugal, Italia, Inglaterra, Canadá y Uruguai, ufrirán les sos representaciones asina como espectáculos nes cais de Xixón.
Pa esta fin Xixón tendrá 16 escenarios diferentes: cinco sés oficiales y el restu repartíu pente la rede de teatros del conceyu y les cais y places de la ciudá.

Pa esta edición de la Feria Feten presentáronse más de 300 compañíes de les que sólo se seleccionaron 49. Les compañíes seleccionaes van optar a los siete premios previstos que son: meyor espectáculu, meyor dirección, meyor interpretación masculina, meyor interpretación femenina, meyor testu, meyor escenografía y meyor vestuariu y caracterización.

Les previsiones de públicu pa esta XVI edición de FETEN son de 17.000 espectadores, a los qu’hai qu’amestar a los cerca de 500 críticos y periodistes especializaos que tán acerditaos pa cubrir esti eventu que durante una selmana convierte a Xixón na capital europea del teatru infantil.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...