Portada Cine Jimmy Kimmel va ser el presentador de los Oscar

Jimmy Kimmel va ser el presentador de los Oscar

by redacción asturnews
Foto: Niall Kennedy (https://www.flickr.com/photos/niallkennedy/)

L’humorista estadounidense Jimmy Kimmel va ser el presentador de la 89 edición de los Oscar, avanzaron esti llunes Variety y The Hollywood Reporter, les principales publicaciones especializaes n’información sobre Hollywood.

El presentador del programa televisivu Llate Night With Jimmy Kimmel condució otres ceremonies de premios nel pasáu, como les ediciones de los Emmy de 2012 y la d’anguaño, pero va ser la primer vegada que se faiga cargu de la gran fiesta del cine. La gala va llevase a cabu’l 26 de febreru del próximu añu.

Michael De Luca y Jennifer Todd van ser los encargaos de producir la gala. De Luca, expresidente de producción en Sony Pictures, DreamWorks y New Line Cinema, llogró nominaciones a la meyor película cola producción de Capitán Phillips, Moneyball: Rompiendo les riegles y La rede social. Todd, pela so parte, ye presidenta de la productora Pearl Street Films, fundada por Ben Affleck y Matt Damon, onde trabayó na nueva cinta de Affleck como director, Live by Night, que va llegar a la cartelera n’avientu.

Tamién te podria gustar