Portada Música El portal Música Libre ufierta de baldre un CD recopilatoriu pa regalar pa los Reis Magos

El portal Música Libre ufierta de baldre un CD recopilatoriu pa regalar pa los Reis Magos

by asturnet

Un sitiu web que sofita la llibre distribución de la música ta acabante de facer una ufierta a la que nun se pue ún negar. El portal Música Libre, en comuña con con 22 grupos y a la escontra del consumismu que davezu s’atopa nestes fiestes, tienen creáu un CD cola fin d’ufiertar una alternativa pa los regalos de reis d’esti añu. Música Libre ufierta un regalu que nun se pue mercar sinón que tien ca ún que preparalu, baxando’l ficheru, copiándolu nun CD ya emprentando la carátula.

La propuesta, enforma interesante, tien prevista tamién la personalización del regalu, pa lo que se dexa un espaciu nel que se pue escribir una dedicatoria.

El CD xunta 22 grupos de la escena indie española como Explicit Language, Marujita Manson, Motorsex, Sonados, Manikiatrico, Punkmuki o Adore.

Amás de ser una campaña escontra’l consumismu nestes feches, ye una iniciativa de promoción de la Música Llibre y tamién pue valir pa que lu lleve la xente a los bares que suel frecuentar. La xente’l portal creó un testu nel que desplica por qué nun hai que pagar drechos d’autor por poner esta musica nun bar.

Tamién te podria gustar