Portada Conceyos El Bancu d’Alimentos algama’l IX Premiu al Proyectu de Voluntariáu Social d’Uviéu

El Bancu d’Alimentos algama’l IX Premiu al Proyectu de Voluntariáu Social d’Uviéu

by redacción asturnews

El salón de plenos del Conceyu d’Uviéu acoyó esti llunes l’actu d’entrega del IX Premiu al Proyectu de Voluntariáu Social del Conceyu d’Uviéu que nesta ocasión recayó nel Bancu d’Alimentos d’Asturies. Dalgunos de los sos voluntarios tuvieron presentes na ceremonia, presidida poles conceyales de Polítiques sociales, Concepción Méndez y Leticia González.

“L’Asociación Española contra’l Cáncer, Médicos del Mundu, l’Asociación de families de neños con cáncer Galbán, el Teléfonu de la Esperanza, Alfalar, Vinjoy o l’Asociación Síndrome de Down son dalgunes de les entidaes premiaes estos últimos años”, indicó González de la que confesaba que yá “teníamos ganes d’apurrir esti galardón al Bancu d’Alimentos d’Asturies, una asociación cola que venimos trabayando dende va munchos años y a la que tolos asturianos y les asturianes conocemos. ¿Quién nun collaboró dalguna vegada con esta Fundación?, ¿Quién nun reconoz el so logo en cuanto ver? Lo que munches persones quiciabes desconozan ye que’l Bancu d’Alimentos tien poder para convocar hasta a mil persones d’una sola vegada para entamar una Gran Recoyida.  Amás, mientres tol añu, más de 60 persones encargar del caltenimientu del almacén y del empaquetado y repartida de los productos. Esto esixe enforma esfuerzu y muncha dedicación. El proyectu sería imposible ensin tola mano d’obra qu’apurre’l voluntariáu”. Dende la Conceyalía de Polítiques Sociales, siguió la edil, “queremos sofitar el llabor voluntariu na nuesa ciudá, promoviendo y fomentando la participación solidario y altruista de la población d’Uviéu al traviés del voluntariáu, una de les espresiones fundamentales de la participación ciudadana. Por esti motivu, cada añu ponemos en marcha una campaña de sensibilización con cartelería por tola ciudá, qu’anguaño lleva’l slogan: GRACIES. Gracies pola vuesa arrogancia, conciencia, compromisu, esfotu, valentía, optimismu, solidaridá, comprensión, motivación, disposición, positividad, actitú, ayuda, empatía, entrega, cercanía y sofitu”.

A xuiciu de Leticia González “una ciudá que sofita y afala diverses formes de voluntariáu ye una ciudá que tamién promueve el bienestar ente la so ciudadanía. El voluntariáu, en tolos sos campos, ye xuna espresión básica de les relaciones humanes. Tratar de la necesidá de les persones de sentir que son importantes pa les demás y de participar na so sociedá. Y xuna sociedá sana ye aquella na que se valoren les relaciones que faciliten la interacción y el compromisu y que xeneren un sentíu de pertenencia. Ye tamién xuna sociedá na cual hai xuna amplia participación de tolos sectores de la población. Les ciudaes con estes característiques llogren meyores resultaos a la de resolver aspiraciones comunes. Por tou esto repitir: Gracies por consiguir qu’esta ciudá sía más xusta”.

Carmen Curto, la Secretaria suplente nel xuráu lleó l’acta y Bernardo Sopeña Cortiles, presidente y voluntariu del Bancu d’Alimentos d’Asturies estimó al Conceyu d’Uviéu la concesión d’esti galardón, que “coincide col nuesu 25 Aniversariu” y aseguró que “los verdaderos protagonistes y merecedores son los voluntarios”.

Tamién te podria gustar