Portada Música Dixebra estrena’l primer vidioclip del so discu últimu

Dixebra estrena’l primer vidioclip del so discu últimu

by asturnet

La banda de rock Dixebra presenta estos díes na rede, el primer vidioclip con un cantar del so trabayu discográficu nuevu, tituláu “Amor incendiariu”, que salió nel mes de payares. El tema escoyíu pa convertilu n’audovisual ye «Blancos andantes», con lletra del escritor xixonés Quique Faes y del vocalista del grupu Xune Elipe, y música del productor y componente de Dixebra Sergio Rodríguez. La temática de la canción xira alredor del anonimatu y el so usu retorcíu al traviés d’Internet.

Los esteriores grabáronse na parte vieya de la villa d’Avilés y de Villalegre y nel barriu de Los Campos (Corvera), amás de nel Teatru Filarmónica d’Uviéu. El realizador foi Guillermu Fernández, que yá trabayara con Dixebra n’anteriores ocasiones.

Nel videoclip de «Blancos andantes», amás de los miembros de Dixebra, participen les baillarines de la Escuela de Danza Lía d’Uviéu con una coreografia montada a costafecha pal tema. Como protagonista del vidiuclip, apaez, amás de los miembros del grupu, l’escritor Frantxu Melero.

A esti videoclip va sumase na seronda otru col tema «De prau», que va dir grabándose a lo llargo de la primavera-branu coles aportaciones de los siguidores del grupu.

Tamién te podria gustar