Portada Conceyos Bastián Priendes pinta un mural nuna medianera de la cai Santa Apolonia d’Avilés

Bastián Priendes pinta un mural nuna medianera de la cai Santa Apolonia d’Avilés

by redacción asturnews

L’artista visual Bastián Priendes va crear un mural na medianera del nº 12 de la cai Santa Apolonia d’Avilés que va representar una escena d’ilusión sobro’l futuru protagonizada pola figura d’una neña, con alusiones al medioambiente y al so caltenimientu.

L’artista uvieín yá pintó un mural n’Avilés, na fachada trasera de la Factoría Cultural na pasada edición de la Nueche Blanca. Mientres la primera quincena de payares, una vegada concluyan los llabores d’acondicionamientu de la superficie de la fachada

L’artista visual asturianu Bastián Prindes va ser l’encargáu d’executar esti mural que va llucir na medianera oeste del edificiu allugáu nel númberu 12 de la cai Santa Apolonia. Tratar d’una actuación consensuada cola comunidá de propietarios de dichu inmueble, y que ta enmarcada nel plan municipal de meyora estética de los accesos al conceyu. Asocede asina a la intervención llevada a cabu l’añu pasáu por Daniel Muñoz na medianera del edificiu númberu 50 de la cai Llanu Ponte, con vistes a la plaza de Los Oficios.

La próxima selmana van dar empiezu los trabayos previos a la realización del nuevu mural artísticu n’El Pozón, consistentes na retirada de les plaques de fibrocemento qu’anubren na actualidá la medianera y nel posterior allugamientu d’un sistema d’aislamientu térmicu esterior, que va ameyorar les condiciones d’eficiencia enerxética de les viviendes. Remataes estos llabores, va estendese xuna base de pintura de color escoyíu pol artista, coles mires de que’l mural pueda quedar afiguráu na primera quincena del mes de payares.

La propuesta de Bastián Prindes resultó escoyida d’ente trés candidates por un xuráu formáu por Manuel Riola, conceyal de Promoción de Ciudá; Andrea del Cueto, directora de Disciplina Urbanística y Planiamientu; Víctor Fernández, axente de Desenvolvimientu Local del Serviciu de Promoción Empresarial; y Benjamín Menéndez, profesor de la Escuela de Cerámica.

Más información

Tamién te podria gustar