Portada Música Alejandro Sanz suplió los fallos d’escenografía y completó un multitudinariu conciertu n’Uviéu

Alejandro Sanz suplió los fallos d’escenografía y completó un multitudinariu conciertu n’Uviéu

by asturnet

Falló’l guión pero non l’artista. El compositor ya intérprete d’orixe andaluz Alejandro Sanz suplió anueche n’Uviéu los fallos d’escenografía provocaos por problemes d’illuminación y completó un recital cellebráu polos 9.000 espectadores qu’acudieron a les pistes de San Llázaru, la cifra más alta de públicu nos conciertos veraniegos de pagu n’Asturies xunta’l recital que David Bisbal ufrió en Xixón a primeros d’agostu.

Coles complicidaes propies de los artistes que se vinculen a les ciudaes nes qu’actúen, el músicu andaluz demostró les ventaxes d’acumular una trayectoria de más d’una década enriba los escenarios y, ente guiños verbales a Uviéu, llegó a un metafóricu apagón parcial de les proyecciones y les pantalles xigantes nel tema ‘Cuando nadie me ve’.

Un fallu que los técnicos nun foron a iguar dafechu nel restu’l conciertu y que llevó a Sanz a pedi-y disculpes al públicu a lo cabero’l recital. Pero pa entós los ánimos de la inmensa mayoría de los asistentes taben encesos por mor d’un repertoriu bien encadarmáu, qu’empezó a los sones de ‘Doce por ocho’ y foi progresando con ‘Eso’, ‘Quisiera ser’ y ‘Hoy llueve, hoy duele’ hasta garrar un ritmu qu’algamó momentos d’especial intensidá na execución de los temes más populares del artista andaluz, ente ellos ‘No es lo mismo’ y ‘Corazón partío’.

Depués del conciertu d’anueche, l’Ayuntamientu d’Uviéu tien los güeyos puestos yá na actuación que’l conxuntu arxentín Les Luthiers protagonizará’l prósimu domingu nel mesmu escenariu, el complexu deportivu de San Llázaru, un espectáculu pal qu’alpenes queden a la venta una quinta parte de les llocalidaes que se pusieron inicialmente en taquilla.

Tamién te podria gustar