Portada Plástiques Una esposición rescampla la obra pictórica de Paulino Vicente “El mozo”

Una esposición rescampla la obra pictórica de Paulino Vicente “El mozo”

by asturnet

La sala d’esposiciones del Banco Herrero acueye dende esti llunes n’Uviéu l’amuesa “Paulino Vicente ‘El mozo'(1924-1956)”, una esbilla retrospectiva de la obra d’un de los artistes más singulares y menos conocíos de la pintura asturiana contemporánea. Fíu del artista uvieín Paulino Vicente, “El mozo, y contemporáneu de Vaquero Palacios y Rubio Camín, la so obra busca un llinguaxe propiu nos márxenes de la figuración al través del retratu de tipos humanos y paisaxes.

La esposición ta entamada con una cincuentena d’obres d’esti artista nacíu n’Uviéu en 1924 y muertu, por mor de la tuberculosis, a los trentaiún años. Ente elles retratos, paisaxes, figuraciones d’oxetos y espardimientos finales dica l’abstracción. En conxuntu una visión bien completa de lo que foi el trabayu creador d’un artista, que paeció componer la so obra al marxe de les corrientes vanguardistes que percorrieron el so tiempu.

L’amuesa “Paulino Vicente ‘El Mozo'”, entamada pola Conseyería de Cultura en colaboración cola Fundación Banco Sabadell ta comisariada por Francisco Crabiffosse Cuesta y va tar abierta al públicu hasta’l prósimu 23 de setiembre.

Tamién te podria gustar