Portada Escéniques Payares va ser más teatral con ‘Asturies, Cultura en Rede’

Payares va ser más teatral con ‘Asturies, Cultura en Rede’

by redacción asturnews

La programación del circuitu de lliteratura inclúi 16 eventos en 14 conceyos y col circuitu Autores nel Camín va haber siete alcuentros en cinco conceyos con autores ganadores de los premios convocaos pola Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu.

Asturies, Cultura en Rede ufierta una intensa programación teatral pal mes de payares, a la que se xunen les variaes propuestes de los circuitos de música, Xacobéu, lliteratura, Autores Nel Camín, cultura tradicional y artes visuales. El programa Asturies, Cultura en Rede ye un proyectu dela Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu, realizáu en collaboración colos conceyos asturianu y xestionao pola Sociedá Pública de Xestión y Promoción Turística y Cultural del Principáu d’Asturies, qu’inclúi circuitos temáticos de distintes disciplines culturales y artístiques por distintos conceyos del Principáu.

Nel marcu del circuitu d’artes escéniques va haber 15 funciones en 12 conceyos: Swingers d’El Aurio Producciones Artístiques, en Siero; La loka hestoria de Frankenstein de ACAR Teatru del Mundu, en Ribesella; ¡Ai Carmela! de la compañía De Carmela, en Castrillón, Navia y Cangas; Black Friday de Piquero Producciones y Danza para neños kinkis de Proyectu Piloto, n’Avilés; Voces de Lluz de Gas Teatru, en Grau; Muyeres inesperaes de Ververemos, en Villaviciosa; Abre’l güeyu d’A66 Producciones, en Llangréu y Castrillón; La maxa y l’humor de Magu Nachu, en Nava; Cuenta con nós d’Ana Morán Teatru, en Ribedeva; Esculpe Caballero de Zig Zag Danza, en Navia; El postreru en morrer qu’apague la lluz de Con Alevosía Teatru, en Samartín del Rei Aurelio.

Nueve eventos en nueve conceyos conformen les actividaes del circuitu de música pa esti mes: Morricone Pop Orchestra, en Siero; Tubox Dúo y Música nel Palaciu Real de Madrid (1778-1818), en Sotu’l Barcu; Anabel Santiago, en Valdés; Broken Roads, en Cangas; Alberto & García, n’A Veiga; L’Arca de Mozart y Elles suenen, n’El Franco; Alfredo Morán, en Villaviciosa; Fe d’Aguarones, en Castrillón; y Mapi Quintana y César Latorre, en Maramoniz en L.lena. A esto suman Manín y el primera Pelegrín de Escenapache en Siero y Navia y los conciertos d’Eva Texedor & -yos Pandereteres en L.lena, d’Alfredo González n’A Veiga y Celso Díaz Band en Pravia nel circuitu Xacobéu.

La programación del circuitu de lliteratura inclúi 16 eventos en 14 conceyos: Palabres como llaves de Musa Cafeína, en Les Regueres, en Grau y en La Ribera; La caxa máxica de Carlos Alba Cellero, en Cangas; Animalías ya incertidume de Gema Fernández, n’A Veiga; ¿A qué suenen los llibros? de L’Arca de Mozart, n’Avilés; ¡Al circu! de Tres la Puerta Títeres, en Xixón; La poesía ye una ventana de Carlos Alba Cellero, en Valdés; Taza de haikus d’Alicia Andrés Ramos, en Llanera; Afayando a Gloria Fuertes de Elisabet Martín Teatru, en Noreña y A Veiga; Cuentos de casa de Tres la Puerta Títeres, en Gozón, Mieres y Nava; Llectura dramatizada sore testos d’Alloñando Casona con L’Aurio Producciones, en Pravia; La otra d’Ana María Lamela Rei, en Nava.

Amás, hai siete alcuentros en cinco conceyos con autores ganadores de los premios convocaos pola Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu nel marcu del circuitu Autores nel Camín: con Xune Elipe, en Corvera d’Asturies, Avilés, Llangréu; con Inaciu Galán y Vero Suari, en L.lena; con Hixénicu Papel, en Corvera d’Asturies; y con Factoría Norte, en Grau y L.lena.

De la mano del circuitu de cultura tradicional, el públicu va poder esfrutar de La pandereta n’Asturies con Eva Texedor, en Llangréu; Restolando de David Varela, en Cangas; Aventurina L´Ablana de Factoría Norte, en Muros de Nalón; y de Y esa ye la de… de L’Arca de Mozart, en Siero.

Col circuitu d’artes visuales espónse Sinergias. Gráfica I Andando de Cristina Moneo hasta’l 30 de payares en Navia y sigue abierta Triloxía poética: Al horru d’Ediciones Pata Negra hasta’l 26 de payares en Siero, una amuesa que podrá vese del 28 de payares al 23 d’avientu en Colunga.

Tamién te podria gustar