Portada Conceyos Les visites empuestes tornen a la Rula d’Avilés tres dos años d’ausencia

Les visites empuestes tornen a la Rula d’Avilés tres dos años d’ausencia

by redacción asturnews

La presidenta de la Mancomunidá Comarca Avilés y concejala de Turismu, Raquel Ruiz, acompañada de Mario Pidal en representación de la sociedá Nueva Rula d’Avilés S.A., presentó la selmana pasada la décimu segunda edición del programa de visites a la rula avilesina tres dos años d’interrupción por cuenta de la pandemia.

Les visites, de calter gratuitu, entamaron esti vienres 8 de xunetu a les 16.30 hores, y van facese tolos martes y vienres hasta’l 9 de setiembre, con una duración averada d’hora y media y va ser imprescindible acutar con anterioridá na oficina de turismu, pos l’aforu máximu de cada visita va ser de 18 persones.

L’actividá va tar empuesta por personal esperto de la Rula d’Avilés. Al traviés d’un paséu poles instalaciones, podrá conocese el procesu y tránsitu del pexe dende la so llegada a puertu hasta la so salida pal consumu, amás de poder guardar cómo se realiza la puya del pexe. Dende la so puesta en marcha en 2010, más de 9.000 persones conocieron de primera esquito esta iniciativa de turismu d’esperiencies.

Esti programa, pioneru n’Asturies y llargamente demandáu tantu por locales como por turistes nacionales, tien como oxetivu siguir cola promoción del Pexe de la Rula d’Avilés, que forma parte de la rede d’Alimentos del Paraísu impulsada pol gobiernu d’Asturies. Tratar d’un productu gastronómicu que gocia d’un distintivu d’enfotu del que yá esfruten pescaderíes y restoranes de la contorna.

Tamién te podria gustar