Portada Comunicación La UE propón amenorgar los precios del usu del móvil nel estranxero

La UE propón amenorgar los precios del usu del móvil nel estranxero

by asturnet

La Unión Europea quier reducir ente un 40 y 60 por cientu el sobrecoste que supón l’usu del teléfonu móvil pa les llamaes ente comunicantes residentes nos países miembros. La propuesta quier que los usuarios si tán de viaxe o en residencia temporal per cualaquier país comunitariu paguen los mesmos precios de los sos países de residencia habitual. La Comisión Española del Mercáu de les Telecomunicaciones ye l’únicu órganu regulador que s’opón dafechu a esta propuesta.

El coste d’usar el teléfonu nel estranxero pero dientro de la Unión Europea va reducise a la mitá el prósimu añu según les propuestes perfilaes el martes pola Comisión, una maniobra que va golpear duramente les ganancies de los operadores. La Comisión Europea dixo que diera tiempo de sobra a la industria pa que recurtie los precios, pero que ésta nun lo ficiera.

La Comisión estima que los ingresos poles tarifes del llamáu ‘roaming’ suponen un total de 10.000 millones d’euros, y esta nueva regulación diba suponer un aforru pal consumidor d’ente’l 40 y el 60 por cientu nes llamaes feches nel estranxero. Les tarifes por una llamada de cuatro minutos n’itinerancia varíen de los 0,20 a los 13 euros a lo llargo de los 25 Estaos miembros, siendo’l beneficiu de les llamaes nel estranxero ente’l 90 y el cien por cien pa los operadores, afirmó la UE.

Pel so llau, la CMT (Comisión española del Mercáu de Telecomunicaciones) opúnxose dafechu güei a la propuesta de Bruseles y propón fixar un tope namás a los precios que paguen los consumidores finales y non a les tarifes que cobren unes operadores a otres pol usu de les sos redes nel estranxero. La CMT ye l’únicu regulador européu que s’ opón a la implementación d’esta midida.

El nuevu reglamentu va ocupase de les tarifes al por mayor y de reducir les tarifes ente operadores, va eliminar toa tarifa de ‘ itinerancia’ o ‘roaming’ poles llamaes recibíes al viaxar al estranxero dientro la UE ya introducir el principiu del ‘preciu del país d’orixen’, según el cualu un usuariu que viaxe al estranxero dientro la UE pagaría siempre los precios que habitualmente paga nel so país de residencia: la tarifa local si fai una llamada local o la tarifa normal internacional si llama a otros destinos de la UE.

Tamién te podria gustar