Portada Plástiques Inauguración de la exposición “Enigma Picasso” en Llanes

Inauguración de la exposición “Enigma Picasso” en Llanes

by asturnet

Güei vienres 9 de Febreru a les 12:00 va tener llugar na Casa de Cultura de Llanes la nauguración de la esposición “Enigma Picasso” y la presentación del llibru“El enigma Picasso”, de Maurilio de Miguel. La xornada va completase con un recital poeticu al cargu del artusta Luís Eduardo Aute y la proyección de dos cortometraxes sobre’l pintor malagueño Pablo Picasso.

50 cuadros de pintores contemporáneos reinterpretando los autorretratos que Picasso fizo ente 1895 y 1907 formen la muestra. Los visitantes van poder disfrutar de les obres d’artistes como Octavio Colis, Luis Eduardo Aute, Martín Hanoos, Javier Rojo, Paloma Loribo, Paloma Canaes, Elena Martín, David de Miguel, Pedro Condes, Ingo Abeska o Helena Liz.

La esposición, de calter itinerante, entamó nel centru Cultural Ramón Alonso Luzzy de Cartagena, pasó por la Cava Las Rejas de la mesma ciudá, por Els Quatre Gats de Barcelona, pola Quinta do Río Touro (Sintra, Portugal) y, tres permanecer en Llanes, va dir a Málaga y a los campamentos de refugiados saharauis.

El libro “El enigma Picasso” narra los años de mocedá del artiusta malagueñu dende 1895 (fecha na que llega a Barcelona) a 1907 (cuando pinta les “Señoritas de Avignon”, ya en París).

Tamién te podria gustar