Portada Plástiques El ‘Bellas Artes’ cuelga un cuadru de Dalí depués de nueve años p’afitar la so autenticidá

El ‘Bellas Artes’ cuelga un cuadru de Dalí depués de nueve años p’afitar la so autenticidá

by asturnet

Depués de nueve años, hai veredictu. El Muséu de ‘Bellas Artes’ d’Asturies colgó esta mañana na so colección permanente un cuadru de Salvador Dalí donáu a la institución en 1995 y sometíu llueu a un llargu procesu d’autentificación. La obra ‘Metamorfosis de ángeles en mariposa’, pintada sobro papel pol artista catalán en 1973, revaloriza los fondos de la principal pinacoteca asturiana y faila “privilexada”, según destacó el director del muséu, Emilio Marcos.

Al so xuiciu, al gran valor que-y da al cuadru tar firmáu por Dalí hai que-y sumar amás que ye una obra de grandes dimensiones -140 por 200 centímetros-, “de les mayores que yo conozo pintaes en papel”, precisó Marcos, quien sorrayó que siempre ye enforma difícil pa un muséu contar en propiedá con una obra del xeniu catalán.

La pieza llegó a la pinacoteca uvieína en 1995, dientro de la colección d’arte que Pedro Masaveu cedió a l’Alministración autonómica como pagu d’impuestos, y dende entós sometióse a una complicada xera d’autentificación a cargu del espertu Ricard Mas, qu’a la fin certificó que n’efectu se trata d’una obra de Salvador Dalí.

El cuadru, una alegoría del amor humanu y divinu ente la muerte y la vida, ye n’opinión de la conseyera de Cultura, Ana Rosa Migoya, una pieza “única y singular” que se cuelga amás nun momentu propiu pa ello: Nel mesmu añu en que se conmemora el centenariu’l nacimientu del pintor de Figueres.

Dientro’l so procesu de recuperación y catalogación de la pintura asturiana, el Muséu de ‘Bellas Artes’ inagurará el 21 d’avientu prósimu una esposición integrada por 159 obres de 19 pintores asturianos del primer terciu’l sieglu XX, amuesa qu’acompañará a la edición del correspondiente catálogu. Pa 2005, la pinacoteca pública prepara una esposición d’Orlando Pelayo al traviés de les 58 obres d’esi autor que custodia el muséu.

Tamién te podria gustar