Portada Escéniques “Don Calcetu Marioneta” celebra coles neñes y los neños d’Avilés el Día del Llibru

“Don Calcetu Marioneta” celebra coles neñes y los neños d’Avilés el Día del Llibru

by redacción asturnews

Don calcetu Marioneta nun sabe que va ser d’él, quedóse desapareyáu y un bon plasmu llevóse… Pa saber qué-y asocedió va ser necesariu celebrar el Día del Llibru coles biblioteques públiques municipales d’Avilés, y conocer el final de la hestoria creada por Elisabet Martín Teatru, esti vienres, 23 d’abril, a les 18.00 hores.

Tornen asina los tradicionales cuentacuentos a les biblioteques d’Avilés, anque nesti casu facer de forma telemática, y como siempres, gratuita.

Don Calcetu piensa que va dir a la basura, pero en cuenta de eso… Espérenlu’l teatru, la fama y ¡miles d’aventures! coles que la diversión ta garantizada, para los neños y les neñes d’ente cuatro y nueve años, gracies al entrañable personaxe de Elisabet Martín, nun espectáculu de media hora de duración.

La narración podrá siguise al traviés de la Canal de Youtube del Conceyu d’Avilés (https://youtu.be/_L5rfsjqB5Y), y la páxina de Facebook “Biblioteques Municipales d’Avilés” (https://www.facebook.com/bibliotecasmunicipalesdeaviles).

Tamién te podria gustar