Portada Música Dixebra cumple en directu

Dixebra cumple en directu

by asturnet

El grupu de rock avilesín Dixebra ta a puntu de cumplir el venti aniversariu de la so formación, con ocho trabayos discográficos a les sos espaldes, amás d’abondos conciertos, dientro y fuera de les llendes asturianes. Conscientes de que los directos son parte fundamental na so historia y identidá como grupu, Dixebra van celebrar la efemeride cola grabación d’un conciertu en directu’l prósimu sábadu día 3 de xunu na Plaza’l Parche d’Aviles, a partir de les 10.30 de la nueche.

El conciertu del venti aniversariu de Dixebra va facer un repasu de tola discografía de la mítica banda avilesina a lo llargo de dos hores enriba d’un escenariu pel que van pasar músicos amigos como Xose Antón ‘Ambás’. Dj Stilo y Dark la eMe.

De la parte sonora de la grabación del audio/dvd, que saldrá a la cai pa finales d’añu, van encargase Sergio Rodríguez y Kaki Arkarazo, productor musical vascu que tien trabayao con grupos como Kortatu, Negu Gorriak, Nación Reixa y Amparanoia. De la parte visual fadrase cargu l’autor de los últimos video-clips de Dixebra, el realizador mozu Guillermo Fernández.

Tamién te podria gustar