Portada Música “Inda suenen” llega al Centru Cultural Valey de Castrillón

“Inda suenen” llega al Centru Cultural Valey de Castrillón

by asturnet

L’Asociación Música Tradicional Muyeres y Factoría Norte ponen n’escena esti sábadu 21 de xineru’l so espectáculu “Inda suenen”. Sedrá de magar les ocho la tarde. “Inda suenen” ye un proyectu desenvueltu a partir de la idea orixinal de Marisa Luque, con dirección musical de Constantino Menéndez y dirección escénica de Borja Roces. Les 25 pieces escoyíes del ampliu repertoriu de Muyeres representen la diversidá y riqueza de la tradición musical asturiana, son interpretaes por 17 “muyeres”, destacando voces solistes como Mari Luz Cristóbal Caunedo, Mavisa Miravalles, Lucía G. Palomares, Leticia González y Mónica Menéndez.

Amás, tarán acompañaes en dellos momentos por David Varela al curdión, Llorián García cola gaita y vigulín, y Celia González a la zanfonía.

“Inda suenen” representa una rotura coles habituales formes de presentación de los grupos de música tradicional n’Asturies. Supón un apueste novedosu en cuanto al tratamientu de la lluz, el soníu, soporte audiovisual y movimientu escénicu. L’ausencia de presentaciones y la presencia na obra de l’actriz, Ana Morán, interpretando testos de Susana Sela y Borja Roces como filu conductor de la hestoria, crea’l calce necesariu pa llegar a los sentimientos de los espectadores y tresmitir les emociones presentes en caúna de les pieces.

Too ello ensin perder lo que supón l’oxetivu y razón de ser de Muyeres, reivindicar y poner en valor el papel de la muyer na sociedá tradicional como creadora y trasmisora de cultura, como guardiana d’un ampliu saber popular, intentando romper los acutaos espacios a los que se vio amenorgada en demasiaes ocasiones.

Celia González (Muyeres): “Más nos valdría fianos del nuesu propiu esfuerciu que depender tanto de les instituciones”

Tamién te podria gustar