Portada Política Y el PP nada y guarda la ropa de la man d’Aréstegui

Y el PP nada y guarda la ropa de la man d’Aréstegui

by asturnet

El diputáu del Partíu Popular na Xunta Xeneral del Principáu, Joaquín Aréstegui, apuntó esti miércoles que la postura del so grupu en relación cola llingua asturiana ye “clara”: apoyar la “ampliación de derechos” pa los ciudadanos que quieran utilizala pero ensin qu’eso suponga la “obligación” de conocela y usala pa tolos asturianos, tolo contrario de lo que piensa’l PP en Galicia, onde’l PP tien según Aréstegui un modelu d’oficialidá que lleva implícitu, según él, una “marcada obligatoriedá”.

Aréstegui consideró, en declaraciones a Europa Press, que la Llei d’Usu y Promoción del Asturianu ye “lo suficientemente amplia” como pa que puedan ampliase los derechos ciudadanos, anto a cursar escritos n’asturianu, como a promover la conocencia de la llingua y la cultura asturianes. El diputáu popular recordó que la Llei foi aprobada demientres el Gobiernu del PP en 1998, y considera que “bien aplicada” pue ser una norma amplia.

Nesi sen, criticó la posición de la FSA-PSOE que ta tomando una actitú “mui zarrada” a la escontra a la oficialidá del asturianu. Según Aréstegui, el PP ye “más flexible” porque apoya l’ampliación de derechos ciudadanos siempre que nun lleven implícitos la obligatoriedá pa otros ya qu’esto pue xenerar una “realidá artifical” de la sociedá asturiana.

“Nun quisiera qu’Asturies perdiera la oportunidá de contar con profesionales cualificaos d’otres comunidaes por poner l’asturianu como barrera llingüística”, dixo’l diputáu. Al respecto, criticó los modelos d’oficialidá de comunidaes como Cataluña y Galicia que lleven implícitu, según él, una “marcada obligatoriedá”.

Tamién te podria gustar