Portada Cine Rami Malek ye Freddie Mercury nel primera teaser de ‘Bohemian Rhapsody’

Rami Malek ye Freddie Mercury nel primera teaser de ‘Bohemian Rhapsody’

by redacción asturnews

Los fans de Queen tán cuntando los díes para l’estrenu de Bohemian Rhapsody, el biopic sobro Freddie Mercury que podrá vese a partir d’ochobre n’España y n’Estaos Xuníos el próximu 2 de payares.

P’abrir boca, publicóse’l primera teaser tráiler del filme empobináu por Dexter Fletcher y Bryan Singer y protagonizáu por Rami Malek. L’actor estadounidense d’orixe exipciu, conocíu sobremanera pol so papel del hacker Elliot Alderson na serie Mr. Robot, lluz na piel de Mercury y so tresformamientu físicu ye increíble, sigún los críticos.

Si va unos meses yá se peneraren delles imaxes de Rami nel rodaxe y yá s’albidraba la so estraordinaria caracterización, la primer meyora del filme nun dexa llugar a la dulda y yá lu vemos sobro l’escenariu, moviéndose al ritmu de We will rock you colos característicos xestos y espresiones del artista británicu fináu en 1991 a los 45 años.

Bohemian Rhapsody narra la etapa de Mercury en Queen y los años de gloria de la formación que creó ésitos como Somebody to Love o Dont’ Stop Me Now. A Malek acompáñen-y nel repartida Joseph Mazzello, Ben Hardy y Gwilym Llee. La cuenta oficial de Queen foi la encargada d’anunciar el llanzamientu del primer tráiler de la película, que yá cunta con más de 17.000 visualizaciones.

Tamién te podria gustar