Portada Educación Mieres afirma qu’el so campus yá ta «llistu p’acoyer Educación Física» frente a otres opciones

Mieres afirma qu’el so campus yá ta «llistu p’acoyer Educación Física» frente a otres opciones

by redacción asturnews
Foto: Irekia (https://www.flickr.com/photos/irekia/)

La directora de la Escuela Politécnica de Mieres, Asunción Cámara, atalanta que sería perbona  noticia» que la Universidá d’Uviéu optara, finalmente, pol complexu del Caudal p’allugar el grau en Ciencies de l’Actividá Física y el Deporte, tal que sopesa la Universidá d’Uviéu.

La declaración facíala Asunción Cámara esti día dexando afitao que’l centru cunta con unes modernes y amplies instalaciones deportives que tán siendo infrautilizaes na actualidá y ello ye que el Conceyu y l’institución académica tán peracabando un alcuerdu por que puedan ser usaes polos vecinos del conceyu pa un meyor aprovechamientu.

Disponer d’un polideportivu con pista completa, ximnasiu, sauna, xuna sala polivalente, dos pistes de tenis, cuatro de pádel, campu de fútbol de yerba artificial y un circuitu de carrera. «Cuntamos col equipamientu necesariu p’allugar esti tipu de formación», apuntó la directora.

La formación que s’imparte na actualidá en Mieres ye netamente técnica: ufiértase’l grau n’Inxeniería de los Recursos Mineru y Enerxéticu, el de Geomática, el d’Inxeniería Forestal y del Mediu Natural, el d’Inxeniería Civil, y el doble grau n’Inxeniería Civil y de los Recursos Mineru y Enerxéticu. «Pero hai antecedentes nel país d’una Politécnica qu’alluga xuna escuela deportiva, y atópase en Madrid. Polo que ye posible qu’el nuesu campus sía capaz d’acoyer esa nueva titulación», afirmó la directora.

Esi prestu nun ye compartida, sicasí dende’l Conceyu de Xixón. La concejala d’Educación y Cultura, Montserrat López, manifestó la so «sorpresa» pol anunciu del rector y recordó qu’esos estudios yeren una vieya demanda del campus xixonés y qu’asina se plantegó nes xuntes que’l gobiernu municipal caltuvo a los candidatos al Rectoráu mientres la última campaña electoral universitaria.

Tamién te podria gustar