Portada Educación Los sindicatos acusen a Ciudadanos de “xigaratiar” colos funcionarios

Los sindicatos acusen a Ciudadanos de “xigaratiar” colos funcionarios

by redacción asturnews

La propuesta de Ciudadanos na que cuestiona’l papel de los funcionarios docentes ye “una frivolidá”, una llamada d’atención fuera de sitiu”que supon un desconocimientu cósmicu” de la realidá del profesoráu y trai un ataque a la escuela pública, según los sindicatos docentes.

Polo menos ye lo que consideren los principales sindicatos de profesores, que respuenden asina al programa electoral de la formación naranxa nel que se recueye que se debe poder revocar al docente” si ye “desaxeradamente ineficaz”.

“Una de les razones de que se caltenga la dignidá de la escuela pública magar tolos retayos foi l’actuación del profesoráu funcionario”. Voro Benavent, del sindicatu d’enseñanza STES, ve tres les palabres de Ciudadanos “un ataque” a la educación pública tres una llexislatura complicada. “Nun se debe xigaratiar con estes cuestiones”, añede Nicolás Fernández, d’ANPE. Y na mesma llínea, Carlos López Cortiñas (UXT) acusa tamién a la formación d’Albert Rivera de lo que nun ye sinon pa elli “intentar llamar l’atención con idees que demuestren que desconoz la realidá de los docentes”.

Los principales sindicatos educativos refuguen de planu la referencia a los funcionarios de la enseñanza qu’apaez nel programa de Ciudadanos: “El sistema ye descomanadamente garantista con determinaos docentes a los que resulta imposible cesar. Puede cuestionase la funcionarización, pero sobremanera debe poder revocase al docente nel so puestu si ye desaxeradamente ineficaz o nel exerciciu del so oficiu crea alarma social”.

Paco García, de CC OO, recuerda que los funcionarios docentes, como’l restu de trabayadores públicos, “yá tán sometíos a un réxime disciplinariu que puede suponer en casos estremos que sían estremaos del serviciu”.

Tamién te podria gustar