Portada Educación Les beques Asturex para trabayar nel estranxeru pasen d’ocho a dolce meses

Les beques Asturex para trabayar nel estranxeru pasen d’ocho a dolce meses

by redacción asturnews
Foto: José Antonio Carretero (https://www.flickr.com/photos/jose1969/)

Les beques Asturex de internacionalización creáronse l’añu pasáu en collaboración cola Universidá d’Uviéu y la so Fundación. L’oxetivu qu’escuerren ye aumentar les esportaciones y la internacionalización de les empreses asturianes y esti añu pasen de ocho a dolce meses de duración.

Les diferencies respecto al añu pasáu refléxense nel aumentu de los meses para realizar les práctiques, que pasa d’ocho a dolce y nel númberu de places ufiertaes, que s’amonta d’ocho a diez. Amás, na primer edición esixíase tener conocencies en Comerciu Esterior. Sicasí, «esa condición llindó’l númberu de candidatos». Por eso, anguaño les pruebes van consistir nun exame d’idiomes nel que se va esixir tener, siquier, un nivel B2 n’inglés o francés y una entrevista personal. Asina lo esplicó hai unos díes la responsable de beques Asturex y del departamentu de Prospección de Nuevos Mercaos, Belinda Ordizen, na presentación. L’actu celebrar nel Aulariu Sur de la Escuela Politécnica d’Inxeniería al pie de la técnica de la Fundación de la Universidá d’Uviéu, Natalia Lluna; la directora de dicha Fundación, Cecilia Bethencourt y el director de la EPI, Juan Carlos Riolo.

Una vegada superada la selección, la organización va impartir un cursu de comerciu esterior online a los diez finalistes y a los cinco de reserva. En xunetu, los becaos van faer práctiques mientres un mes nes instalaciones de la empresa que-yos correspuenda n’Asturies y, darréu, van treslladar al destín.

Pa consiguir el visáu los candidatos van realizar los trámites pero van cuntar cola ayuda de la empresa. La dotación económica va ser de 630 euros mientres el mes de práctiques na see de la empresa y de 1.700 a 3.000 euros, dependiendo del llugar, una vegada que yá s’atopen nel destín solicitáu.

Tamién te podria gustar